Op deze pagina staat ook wel een mooie: www.pc-custom.co.jp/
Halverwege ergens staat de Twister CU (Met dat apparaat wat er links naast staat kan je hier een 80mm fan op zetten)
Halverwege ergens staat de Twister CU (Met dat apparaat wat er links naast staat kan je hier een 80mm fan op zetten)
Bericht hierboven
Ja die jappen kunnen er wat van. Hier trouwens antwoord van Kenichi Shimizu (geen familie van schaatser) op mijn verzoek om info.
"Gentlemen;
Thank so much for your inquiry of the technical and/or pricing information
for my KENDON cooling units.
Since after a presentation of the units was shown on my web site, I am receiving a large mounts of inquiry from inside and outside
Japan everyday. I will prepare my technical and commercial reply to you not before long.
So, please understand my situation and give me a little time for this moment.
Best Regards,
Kenichi Shimizu"
"Gentlemen;
Thank so much for your inquiry of the technical and/or pricing information
for my KENDON cooling units.
Since after a presentation of the units was shown on my web site, I am receiving a large mounts of inquiry from inside and outside
Japan everyday. I will prepare my technical and commercial reply to you not before long.
So, please understand my situation and give me a little time for this moment.
Best Regards,
Kenichi Shimizu"
Ik had pas nog een stukje gelezen over deze superrelaxte koeler. Hij koelt beter dan de Alpha's enzo, maar schrik niet van de prijs! Hij kostte volgens mij iets van $250 volgens die reviewer als ik me niet vergis, dan koop ik toch liever een iets snellere proc als je het niet erg vind.
-=> Paar reepjes geheugen doen overigens ook wonderen, alleen niet voor je koe
Bericht hierboven
Die zag je van de week ook al staan hier, in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/67547