SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
Je kan ook een reset geven, maar dan moet het toestel wel werken > 1901469 intoetsen.
Ik vroeg me af of iemand al een oplossing bedacht had voor TS zijn probleem.
Ik heb een Vox Alliance 30 als knutselproject hier op mijn desk liggen, ook netjes met een systeemtoestel op poortje 20, maar ook mijn telefoon blijft hangen bij "Setup V1.08"
Bedankt!
Lau
config moet volgens mij het volgende zijn:
a= blauw
b= blauw-wit
c= groen
d = groen-wit
probeer dat maar eens uit.
Working perfectly...MrBaggins schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:26:
nou als je netwerk stones gebruikt zijn de kleurtjes imho net verkeerd
config moet volgens mij het volgende zijn:
a= blauw
b= blauw-wit
c= groen
d = groen-wit
probeer dat maar eens uit.
Verwijderd
Ik zou je graag een berichtje sturen maar je DM staat uit.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:22:
Voor de liefhebbers heb ik versie 1.0 van de programmeertool voor de Vox Alliance. Stuur me maar een berichtje dan kan ik het mailen.
My React -> Voorkeuren -> Direct messages aanvinken
Welkom op GOT en bedankt voor je hulp!
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Aangezien dit topic oud is maar wel relevant om informatie hierin te houden.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2003 @ 18:41:
Ik zou beginnen met even de stekker er uit te trekken, even te wachten en dan de stekker er weer in.
Je kan ook een reset geven, maar dan moet het toestel wel werken > 1901469 intoetsen.
Ik heb eerder een Alliance gehad maar krijg een Alliance die ik nu heb niet gereset, 1901469 bellen werkt niet en volgens mij moest je ergens in een menu staan om dit te doen of een * # combinatie doen.
Volgende keer maar opschrijven
Reset (systeem)
U kunt uw Vox Alliance op twee manieren resetten vanaf het program-
meertoestel ls u bepaalde problemen ondervindt of als u alle program-
meringen wilt wissen.
1901469 Warm - Start uw Vox Alliance opnieuw op. Programmeringen worden niet gewist.
1901460 Koud - Wist alle programmeringen en start de Vox Alliance opnieuw op.
Let op! Als u een koude reset geeft worden alle programmeringen gewist!
Verwijderd
Dat heb ik natuurlijk gedaan, zoals je kan zien heb ik die code maar reageren ho maar.
Ik heb eerder KPN er eens over gebeld en die hadden al de grootste moeite doe boel te vinden, maar je kan het dacht ik niet gewoon "bellen"... je moet het ergens in een menu doen.
Wij hebben hier nog een alliance 30 in gebruik. Echter wil ik via de programmeertool inloggen en wat wijzigingen doorvoeren. Echter op zowel com1 als com2 krijg ik geen connectie.
Moet ik de aansluiting ergens rechtstreeks op de vox alliance doen? of kan dit gewoon via poort 20 (waar ook het programmeertoestel op staat)
alvast bedankt
Pc: Geen :(
Verwijderd
Het programmeren van de centrale kan ook via een systeemtoestel aan poort 20 (als je het wachtwoord weet tenminste, maar dat staat meestal nog standaard)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 22:14 ]
De software heb ik nooit geprobeerd (geen idee hoe je er aan moet komen). Dus als iemand dit weet...
[ Voor 5% gewijzigd door TheBorg op 12-04-2010 22:14 ]
Verwijderd
En... is het probleem inmiddels opgelost, we zijn nieuwsgierig !Rudy_X schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:30:
Goedemiddag,
Wij hebben hier nog een alliance 30 in gebruik. Echter wil ik via de programmeertool inloggen en wat wijzigingen doorvoeren. Echter op zowel com1 als com2 krijg ik geen connectie.
Moet ik de aansluiting ergens rechtstreeks op de vox alliance doen? of kan dit gewoon via poort 20 (waar ook het programmeertoestel op staat)
alvast bedankt