Toon posts:

cd zingt in cd-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een muziek cd (maakt niet uit of hij gebrand is) in onze dvd speler plaats en ik het geluid niet te hard zet, dan hoor ik de cd ronddraaien in de behuizing. (alsof hij aanloopt). dit is een heel irritant geluid.

Iemand hier een oplossing voor?

- cd cleaning setje?
- dvd speler openschroeven en de behuizing misschien losschroeven en weer vast?

Ik denk dat meer mensen het probleem wel kennen (mn vriendin zit er ook mee), vaak zijn het de goedkopere cd spelers waar dit voorkomt.

owja, ga nou niet zeggen dat ik geen goedkope troep moet kopen |:(

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:31

JWO

mijn vader's yamaha cd-speler heeft het ook, ik stoor me er niet aan..

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 13:49

Deem

Ontcijfer mij!

tja, denk dat je terug komt aan het gaan naar de leverancier. dat hoort :P gewooni niet

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
terug naar leverancier zit er niet meer in :(. ik heb hem eigelijk al heel tijdje. en voorheen had ik zoiets van ach laat maar.

maar nu dacht ik van eens ff zien of iemand hier iets op weet.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hebben echt al je CD's dat? En je DVD's ook? Dan is er idd iets mis, en zou ik ff teruggaan naar de winkel. Als het slechts om een paar cd's / DVD's gaat, is de kans namelijk groot dat ze net iets excentrisch gemaakt zijn...dan gaan ze idd brommen. Ik had destijds een 6x CD-ROM drive en zo'n iets excentrische cd...als die op aan het spinnen was leek het net of er een vliegtuig opsteeg!

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik heb het hier ook mijn mijn oude cd-installatie.

Als ik een gebrande audio cd afsepeel hoor je hem vrij hard brommen.
Als ik een originele cd afspeel hoor je niets.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1