Toon posts:

[WAPapplicatie] soms wel en soms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat dit onderwerp deels met programmeren van een wap applicatie te maken heeft denk ik niet dat dit in P&W thuis hoort.

Heb een WAP applicatie geschreven die goed werkt. Kom alleen laatst een super vaag probleem tegen.

De applicatie werkt goed op diverse telefoons op netwerken van diverse aanbieders. Echter:

Ik heb hier een Nokia 6510 liggen met een KPN abbo. Als ik via GPRS m'n applicatie bezoek werkt alles uitstekend. Als ik echter geen gebruik maak van GPRS, maar van een normale telefoonverbinding is er ergens halverwege de applicatie een pagina waarop het misgaat. De telefoon genereert de error "Kan pagina niet tonen".
Deze foutmelding komt meestal naar voren als de opmaak van een pagina niet klopt. Deze klopt echter wel aangezien in alle andere getestte situaties het systeem wel werkt.

Is er iemand die een mogelijk oorzaak van dit vage probleem weet?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ga eens naar Actieve dienstinstellingen bewerken.
Zet vervolgens de SESSIEMODUS op doorlopend.
Probeer dit eens, misschien werkt dit ook bij de 6510.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de sessiemodus standaard al op doorlopend staan, en als ik deze "Tijdelijk" maak verandert het probleem niet.

Sowieso zou het vreemd zijn als overal de WAP-versie wel werkt met sessiemode op doorlopend, en alleen bij deze combinatie niet.