Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik zou er even mee teruggaan. Maar je zou ook eens de winkel kunnen emailen waar je het ding gekocht hebt. Of je zou IBM zelf kunnen emailen. Met een duidelijke omschrijving van de geluiden die je hoort zouden zij moeten kunnen zeggen wat er mis is. En als het hard genoeg is om door de telefoon te horen dan kun je ze misschien ook bellen! 
Succes!
Succes!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Ik weet niet wat het is, maar het is vast niet goed. Back-uppen nu het nog kan, vaststellen om welke het gaan, en gauw terug naar de winkel, da's mijn advies.
Hmmm mijn IBM 20GB doet dat ook..
(ook nog met garantie), vreemd genoeg is ie daar pas mee begonnen toen ik 'm in m'n PIII-750 hing, in m'n PII-266 deed ie dat nooit..
'k heb (nog) geen bad sectors kunnen constateren vooralsnog...
'k heb (nog) geen bad sectors kunnen constateren vooralsnog...
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Ik heb 't wel es gehad met 'n maxtortje die zei ook af en toe TIC... tot ie 'n keer op een avond. Tic...... Tic...... Tic... Tic. Tic TicTicTicTICTICTIC...KLONK...[insert BSOD here] deed.. ik zou 'r mee terug gaan
--Ray
--Ray
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 08:32 schreef CAP-Team het volgende:
(ook nog met garantie), vreemd genoeg is ie daar pas mee begonnen toen ik 'm in m'n PIII-750 hing, in m'n PII-266 deed ie dat nooit..
'k heb (nog) geen bad sectors kunnen constateren vooralsnog...[/quote]mmm ik heb zelf een p3-700@805Mhz, maar goed ga hem maar trug brengen en hopen dat als ik wat bijleg een 30Gb kan krijgen, dan kan ik hem mooi in RAID bouwen.
'k heb (nog) geen bad sectors kunnen constateren vooralsnog...[/quote]mmm ik heb zelf een p3-700@805Mhz, maar goed ga hem maar trug brengen en hopen dat als ik wat bijleg een 30Gb kan krijgen, dan kan ik hem mooi in RAID bouwen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1