Soltek SL-75 FRN-L NForce2

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:22
Heeft iemand ervaring met dit mobo? Ik kan namelijk geen reviews vinden.
Hij heeft de nForce2 chipset, is goudkleurig en te koop vanaf 125 euro!

Aan de mods:
-Ik lees de nForce2 topics (bijna) dagelijks en kom dit mobo er niet in tegen.
-Ook de (outdated) search levert niks op.
-Ja, dit is m'n tweede poging...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, dan quote ik de sticky maar even.. Dan lees je het tenminste wel:

Abbadon in "LEZEN eer je hier een topic opent!"

De "Grote xxxxx"- en "Ervaringen" topics

Onder voorbehoud prima dat je zo'n topic opent maar ga voor jezelf wel na of hier interesse voor is, daarnaast moet het wel over een nieuw/recent moederbord gaan en dan ook eentje van een populair merk en type. Er bestaan duizenden merken en type's moederborden en voor elk type een dergelijk topic openen is echt onbegonnen werk, dus geen vage Fastfame borden om maar wat te noemen maar het meest verkochte spul (Asus, Epox, MSI, Gigabyte, Abit, o.i.d.). Plaats genoeg info over het bord inclusief de specs en linkjes naar relevante site's en een pic van het bord is ook altijd leuk (weten we waar we het over hebben :) ). Een openingspost met "Zet hier je info en ervaringen neer" vind ik niks, dan heb ik liever dat iemand die geïnteresseerder overkomt een topic over dat moederbord opent.

Ook is het eerder de bedoeling dat je als topicstarter zijnde het moederbord reeds in je bezit hebt, zodat je fatsoenlijke ervaringen in de openingspost kunt neerzetten. Als je nog niet over het moederbord beschikt, wacht dan tot iemand een ervaringentopic opent of koop zelf dat moederbord :Y)

Wees dus niet boos als een topic van je gesloten wordt, zo zal een ervaringen of grote topic over een Asus P4B533-E gesloten worden als er al zoiets loopt over de P4B533 om maar wat te noemen; het verschil is gewoonweg te klein. Iig is het aan ons moderators om een topic open te houden of te sluiten, dit om wildgroei tegen te gaan; we willen begrijpelijkerwijs niet dat de PMG active list straks alleen vol staat met dergelijke topics :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Even een kleine aanvulling: dat moederbord is afgelopen vrijdag gereleased las ik net, vind je het gek dat er nog niks bekend is qua ervaringen? Ding staat ongetwijfeld ergens online bij een shop tekoop, maar in Nederland is hij vast nog niet te krijgen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.