Toon posts:

MSI Kt4 Ultra problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik word hier compleet gestoord :( Ik weet niet cker of dit topic hier thuishoort omdat ik niet cker weet of het door mn moederbord komt maar ik vermoed van wel.

kHeb een tijdje dual monitor setup gehad en dat ging allemaal goed, toen wilde ik ervanaf en toen hebbik mn PCI kaart eruit gehaald en gezet dattie als eerst over AGP moest booten, dat ging dus niet, zogauw ik dat deed en opnieuw opstarte begon het beeld allemaal te knipperen en te doen. Toen via een topic hier op GoT bennik tot de conclusie gekomen dat ik mn BIOS/CMOS (1 van de 2, weet zo gauw niet welke) moest reseten, hebbik gedaan. Dat ging goed want hij bootte over AGP zonder problemen. Nu zettik em vanochtend weer aan beginttie weer met hetzelfde gekloot, 4x de CMOS/BIOS gereset maar nog altijd deedtie het niet goed, ook een aantal x dat de CPU Fan niet aansprong enzo, ik heb een PCI kaart erbij gestoken, gezegd dattie over PCI moest booten maar dat doettie dan niet, dan blijftie over AGP booten, na een aantal x bootte 'ie eindelijk door, vandaar dattik op GoT zit..

Overige speks :

AMD 2200+
256 MB DDR Ram
350 W Voeding
Geforce Ti4200 (de AGP Kaart :+)

Mijn vraag : is mn mobo gaar? vanwege het niet willen doorbooten, CPU Fannetje wat niet aanspringt, dattie gewoon niet naar PCI schakeld et cetera..

Sorry als het een beetje een onsamenhangend verhaal is trouwens..

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

CPU-fan die niet aanspringt :?

Die connector is als het goed is enkel maar een baan van de 12V van de ATX-voedinggstekker naar de aansluiting voor de CPU-fan, volgens mij komt er geen elektronica aan te pas..

Dus ik denk dat het eerder bij je voeding te zoeken is :). Correct me if wrong.

[ Voor 4% gewijzigd door Steve op 29-01-2003 15:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een connector van de CPU Fan op het mobo :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 15:08:
Er zit een connector van de CPU Fan op het mobo :?

:X :X :X

BalusC vermeldde al in een eerdere topic die je over dit mobo opende de volgende links:
FAQ Forumgedrag
Technische PMG FAQ
www.google.com
www.amd.com
handboekje van je moederbord

Bij deze nog www.beginnersweb.nl erbij :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.