Toon posts:

[Win98] taskbar always on top forceren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag gozers,

de laatste tijd verdwijnt mn taskbar onder andere vensters als ik die maximaliseer. terwijl de 'always on top' functie gewoon aan staat. dus ik snap t nie...
ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen of dit te forceren valt (de always on top) via de reg of zo.
natuurlijk zijn andere oplossingen ook welkom (behalve formateren -> stelletje geinponems).

groet,
flipje

Verwijderd

Topicstarter
had er natuurlijk ff bij moeten zeggen dat t win98se betreft...

flip

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:27

Super_ik

haklust!

uhh, rechtsklikke op je startknop => eigenschappen => ergens een vinkje neerzetten....

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titelfix, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

[ Voor 16% gewijzigd door blackd op 29-01-2003 15:01 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat Super_ik zegt lijkt me ook genoeg ja. Heb je bij die andere vensters ook niet always on top aan staan?
offtopic:
Ik zet je OS even in de topictitel: zie Windows Operated Systems - Policy voor waarom. Trouwens kan je met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) je bericht aanpassen en om nog meer te "zeuren" is het niet nodig om steeds te groeten. Doe je in een normaal gesprek ook niet steeds als je praat ;)
Edit: Hey blackd, ik hier :+

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 29-01-2003 15:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Zeker de AutoHide aanstaan?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het wijzen op de edit knop mensen (duh, had ik kunnen weten natuurlijk).
maar wat mn probleem betreft, ik heb autohide en always on top inderdaad aanstaan. en over het algemeen gaat dat ook helemaal goed. en soms dus ook niet, da's gewoonweg ontzettend irritant. vandaar nog eens de vraag: is de 'always on top' functie te forceren?

(ik ook ff zeuren. super_ik het is rechtsklik op de taakbalk, op de startknop krijg ik een heel ander menu ;) )

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:27

Super_ik

haklust!

k wist dat t daar ergens in de buurt is :P gebruik nie vaak windows :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Pagina: 1