Toon posts:

800 mb cd's; Het wil maar niet lukken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alvorens iedereen begint te roepen over de search.....lees even goed a.u.b.
Het volgende; van een aantal bestanden heb ik nog geen back-up kunnen maken ivm de grootte. Nu heb ik sinds gisteren 90 min/ 800mb cdr, MMore (de enige te vinden). Wat wil het geval nu ik back-ups wil gaan maken, mijn harde schijf blijft bij het opstarten hangen met een heel raar/ENG geluid; krrggg krrggg en dan continu> ook wordt deze niet meer herkent. Je begrijpt het al, schijf is aardig naar de maan. Toch kreeg ik mijn pc nog weer opgestart (een keer geschud aan de schijf). Maar zoals je gegrijpt heb ik nu enorme haast met het maken van een back-up voor het te laat is.
Ik heb heel veel gezocht naar hoe in Nero 800mb te branden maar het lukt me niet!
- Overburn aangezet
- multisession uit/aan; disk at once + finalize etc!
- firmware updat
- nero update
- handleiding MMore (how to burn 800 mb with nero)
- Easy cd Creator geprobeerd
- nog meer search.......allemaal topics met verwijzingen, slotjes, verwijzingen etc
- Topic geopend.............

Systeem; Epox 8kha, XP1700, 256mb ddr dane elec, IBM 60, 7200, Lite-on 24x10x40.

Heeft iemand wel het antwoord? Mocht de moderator dit topic toch dicht willen gooien, dan gelieve met de verwijzing naar een topic met voor mij het antwoord zodat ik straks mijn gegevens nog heb

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:41

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Als je al haast niet van de schijf kan booten, dan zou ik er zeker niet met een brander backups gaan maken.
Haal de hardeschijf eruit en stop die in een werkende pc. En maak daar de backups.

Over de vraag overburn, zijn diverse topics over. Dat moet wel te vinden zijn.
Belangrijkste je brander moet het ook kunnen, als dat niet wil gaat het niet lukken.

Verwijderd

Je moet gewoon een data cd gaan branden met nero, maar mag geen multisession zijn, verder moet je disk at once doen. Vervolgens moet je in nero bij file > preferences > expert features instellen tot hoeveel je kunt burnen. Wees er dan wel zeker van dat je brander het echt kan :)
Als je dan gaat branden geeft nero de melding of je wilt overburnen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 14:29 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
- Niet de wizzard gebruiken?
- Expert modus aanzetten ?

Zo maar even nog wat punten die in me opkomen :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 14:21:
- handleiding MMore (how to burn 800 mb with nero)
Deze dus? http://www.mmore.com/down...write-up-MMORE_90_min.pdf

Als dat echt niets oploste, dan zou ik maar naar een ander merk uitkijken..

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 29 January 2003 @ 14:30:

[...]
Deze dus? http://www.mmore.com/down...write-up-MMORE_90_min.pdf

Als dat echt niets oploste, dan zou ik maar naar een ander merk uitkijken..
Ander merk cd's en brander dan waarschijnlijk.....heb alle bovengenoemde punten geprobeerd, die had ik al in de search gevonden, incl dat pdf.
Zelfs een bestand van 714mb lukt niet.
Kan het zijn dat deze brander het niet aan kan, alhoewel ik in de search wel degelijk oudere branders ben tegengekomen die het wel konden?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Brander hoeft niet het probleem te zijn :)

In de tijd dat ik hier mod was heb ik wel erg veel problemen mbt MMore 800MB langs zien komen, vandaar dat ik min of meer uit ervaring spreek ;)

Zie ook de search: zoeken naar 'mmore 90min 800mb' met de Omega
Pagina: 1