Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
heb ik ook, als ik toetsenbord eruit trek en er gewoon weer inzet doet ie het weer.
Geen idee waar het aan ligt.
Alleen heb ik een split keyboard met touchpad erin van silitek.
Woops als ik de lite-on site pak en ik ga naar keyboards wordt ik doorverwezen naar silitek hahahahahaha.
Naja het gebeurt niet vaak en ik kan gewoon terwijl m'n compu nog aan staat gewoon losmaken en weer erin steken en dan werkt het weer.
Geen idee waar het aan ligt.
Alleen heb ik een split keyboard met touchpad erin van silitek.
Woops als ik de lite-on site pak en ik ga naar keyboards wordt ik doorverwezen naar silitek hahahahahaha.
Naja het gebeurt niet vaak en ik kan gewoon terwijl m'n compu nog aan staat gewoon losmaken en weer erin steken en dan werkt het weer.
Is allemaal wel grappig..
Geen silitek kopen dus
Maarreh..is superverrot als je met
belangrijke dingen bezig bent...
Als iemander er een verklaring voor heeft...
Run jij ook WinME?
Geen silitek kopen dus
Maarreh..is superverrot als je met
belangrijke dingen bezig bent...
Als iemander er een verklaring voor heeft...
Run jij ook WinME?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Ehrm, dit heb ik ook vaak met mijn keyboard onder Windows 2000Pro! Kan zo geen merknaam vinden, merkloos dus... Heeft dit niet met statische electriciteit te maken??
Verwijderd
gedaan ja, maar onder win98se zelfde laken een pak alleen iets minder.
Maar komt me maar eens in de 4 dagen ofzelfs minder voor. En in 5 seconde draait het weer. Even kabel eruit dan weer erin.
Ik ben anders toch superblij met dit keyboard.
50,- voor een split keyboard met een touchpad erin en 2 muisknoppen.
op de touchpad zijn 4 knop area's gedefinieerd en gewoon erop tikken is linkermuistoets. rechterkant en onderkant zijn scrolarea's
waardoor je in totaal 7 muisknopfuncties hebt, 2 scrol zijkanten en voor de rest lekker met je vinger muisen.
Daarnaast heb ik een 5 knops usb optisch muisje voor de afwisseling (70,-).
Naam staat waarschijnlijk op de onderkant. Ik heb mijn toetsenbord gekocht onder de naam target (wat een stikkertje was) maar als je naar www.silitek.com gaat dan zie je mijn toetstenbord op de eerste pagina die geladen wordt.
Maar komt me maar eens in de 4 dagen ofzelfs minder voor. En in 5 seconde draait het weer. Even kabel eruit dan weer erin.
Ik ben anders toch superblij met dit keyboard.
50,- voor een split keyboard met een touchpad erin en 2 muisknoppen.
op de touchpad zijn 4 knop area's gedefinieerd en gewoon erop tikken is linkermuistoets. rechterkant en onderkant zijn scrolarea's
waardoor je in totaal 7 muisknopfuncties hebt, 2 scrol zijkanten en voor de rest lekker met je vinger muisen.
Daarnaast heb ik een 5 knops usb optisch muisje voor de afwisseling (70,-).
Naam staat waarschijnlijk op de onderkant. Ik heb mijn toetsenbord gekocht onder de naam target (wat een stikkertje was) maar als je naar www.silitek.com gaat dan zie je mijn toetstenbord op de eerste pagina die geladen wordt.
Bekend probleem. Gebeurt op dagelijks op onze afdeling. Redelijk irritant, maar niet schadelijk. We draaien hier w95, w98 en w98se op Dell PC's.
We zijn al een tijdje op zoek naar een fix, maar die hebben we nog niet gevonden. Het enige wat het probleem minder frequent maakte was het flashen van het BIOS
We zijn al een tijdje op zoek naar een fix, maar die hebben we nog niet gevonden. Het enige wat het probleem minder frequent maakte was het flashen van het BIOS
Geen beurs, geen tempo
Pagina: 1