Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afmetingen voorkant Chieftec DA-01BD?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:33
Ik wil als het weer lekker weer is een nieuwe voorkant voor mijn Chieftec DA-01BD inelkaar prutsen à lá Lian Li :9.

Nou ben ik zelf niet zo goed in meten (zit altijd wel een paar fouten in mijn metingen :P ) dus vraag ik of iemand hier de afmetingen van de voorkant weet.

Ik bedoel natuurlijk de afmetingen van de metalen voorkant (dus niet van de plastic dingen die erop zitten). Dus hoogte, breedte, afstand tussen de ronde gaten en de zijkanten/boven- en onderkant en alle andere afmetingen.
(Liefst natuurlijk in een simpele afbeelding verwerkt)

Dit is de kast waarover ik het heb (zwart):
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm

En dit is de voorkant waarover ik het heb (rechterkant is voorkant):
Afbeeldingslocatie: http://www.eclipse-sg.com/imgs/ax-01-silverstar2.jpg

heb gegoogled en ge-omegad :9 maar kon niets relevants vinden (hooguit de buiten afmetingen van de kast (h*b*d))

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
als ik thuis ben en een beetje tijd over heb dan meet ik wel ff

• 1st_Ro
  • Laatst online: 07-01-2022
Misschien een stom idee maarre : frontje eraf halen, papier erover leggen en dan met een potlood er overheen ? (Zoals je vroeger munten overtrok bijv). Ik weet niet of dat werkt, maar je kan het allicht proberen toch ? :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:33
1st_Ro schreef op 30 January 2003 @ 11:39:
Misschien een stom idee maarre : frontje eraf halen, papier erover leggen en dan met een potlood er overheen ? (Zoals je vroeger munten overtrok bijv). Ik weet niet of dat werkt, maar je kan het allicht proberen toch ? :)
Moet een groot papiertje zijn dan. :) Maar ik wil de maten graag weten en als je op een papiertje overtrekt moet je alsnog opmeten dus dat heeft niet veel nut(s) 8)7

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Anus Cocainus
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Komop man luiwammes, pak dat ptolood en meten maar...
Welcome 2 the Gathering of Lazy-bumz

• 1st_Ro
  • Laatst online: 07-01-2022
NitroX, Hoe je het ook wendt of keert, je moet het toch meten, maar op papier is dat net wat makkelijker dan met een kast tussen je benen ;)

En zoals anus cocainus al zegt : LUIWAMMES :D

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ik denk niet dat iemand over de orginele tekeningen beschikt, en meten kan je net zo goed zelf doen.

Mijn voorstel: tape een krant op tafel (strak) en leg hier vervolgens je kast op (of je front als dat beter zou gaan) en teken de gaten af. Meet vervolgens op de krant alle afstanden en verifieer deze door ze op de kast na te meten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.