Ik heb voor RC5 een personal proxy met stats op mn linuxbak draaien (SuSE 8.1 pro).
Een perl progje 'striplog2.pl' kan wanneer uitgevoerd via een crontab de laatste logfile niet lezen, de logfile van vandaag. De oude logs gaan prima.
Het zou kunnen zijn dat de proxy de file zich toegeeigend heeft, maar het vreemde is dat wanneer ik striplog2.pl via de shell uitvoer dat ie het wel doet.
Waar kan dit aan liggen?
De rechten van de logfiles zijn allemaal gelijk.
cronregels:
Ik heb zelf al heel veel gezocht. Vooral in afdeling DPC. Ik kan echter alleen maar vinden dat er volledige paden moeten worden gebruikt. Nix over het niet kunnen lezen van de laatste logs.
Een perl progje 'striplog2.pl' kan wanneer uitgevoerd via een crontab de laatste logfile niet lezen, de logfile van vandaag. De oude logs gaan prima.
Het zou kunnen zijn dat de proxy de file zich toegeeigend heeft, maar het vreemde is dat wanneer ik striplog2.pl via de shell uitvoer dat ie het wel doet.
Waar kan dit aan liggen?
De rechten van de logfiles zijn allemaal gelijk.
cronregels:
code:
1
2
| 4,9,14,29,24,29,34,39,44,49,54,59 * * * * /home/marlon/pp333/striplog2.pl 0,5,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55 * * * * /home/marlon/ppstats/ppstats-rc5-7.2.pl |
Ik heb zelf al heel veel gezocht. Vooral in afdeling DPC. Ik kan echter alleen maar vinden dat er volledige paden moeten worden gebruikt. Nix over het niet kunnen lezen van de laatste logs.
[ Voor 39% gewijzigd door mcB op 29-01-2003 13:57 ]
Strix (Skullflame)