Ik heb 2 dagen geleden van iemand
een lading OGR-24 stubs gekregen. Deze zijn opgehaald met de 477-client van een dnet keyserver. Deze wilde ik in mijn buffer-in importeren. Dit ging helaas niet.
Als ik mijn Bertha 473 vervang door Bertha 477 werkt het wel. Maar als ik dan mijn oude buff-in.ogr (die ik tijdelijk rename naar buffer) wil importeren krijg ik weer dat probleem dat hij denkt dat het niet in distributed client format is.
Ik ben bang dat als ik de koe op mijn werkstation (van waaruit dus remote gebufferd wordt) upgrade dat mijn remote PC'tjes dan problemen krijgen.
Als ik via via bij OezieWoezie wat stubs ga halen (met een 463 client) dan kan ik ze wel overzetten.
Iemand enig commentaar, tips, bevestiging, ontkenning of whatever hierover?
code:
Mijn koe is van de lichting 473 en sommige PC's in mijn park (de Athlons) werken zelfs nog met (de snelste) 463-client welke dmv remote buffers hun werk doen.1
2
| [Jan 29 12:20:14 UTC] Open failed for 'C:\DunMilkaKoei\buff-in.ogr'
File is not in distributed.net client format. |
Als ik mijn Bertha 473 vervang door Bertha 477 werkt het wel. Maar als ik dan mijn oude buff-in.ogr (die ik tijdelijk rename naar buffer) wil importeren krijg ik weer dat probleem dat hij denkt dat het niet in distributed client format is.
Ik ben bang dat als ik de koe op mijn werkstation (van waaruit dus remote gebufferd wordt) upgrade dat mijn remote PC'tjes dan problemen krijgen.
Als ik via via bij OezieWoezie wat stubs ga halen (met een 463 client) dan kan ik ze wel overzetten.
Iemand enig commentaar, tips, bevestiging, ontkenning of whatever hierover?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P