Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Knipperen Fanledjes uitzetten, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Topicstarter
Ik heb van Pureoptical een paar fans kado gekregen, en dus ook een akasa fannetje, maar dat ding knippert de hele tijd en is nogal irritant, want het ritme van die knippering wisselt ook tussen 2 standen. Ik wil ze gewoon constant laten branden, weet iemand of dat op een manier mogelijk is?

En aub geen posts in de trant van: had je maar eentje die constant brandt moeten kopen want ik ga er geen geld aan uitgeven. Ik heb wat ik heb.

Hier staat een review: http://www.modsynergy.com/Review%205.htm alleen brandt de mijne niet constant, en zit er ook geen potmetertje aan.

[ Voor 15% gewijzigd door REDFISH op 29-01-2003 13:22 ]

Verwijderd

is het er zoëen met ledjes in het midden ? Zo ja, dat kan niet , tenzij je de leds vervangt, dat zijn namelijk knipperleds :P

Verwijderd

De stroom voor die leds wordt opgewekt door het draaien van de fan... soort dynamo idee.. Er zit een klein printje in de fan met wat electronica erop, ik had zelf het idee dat de leds daardoor gingen knipperen, dat het geen knipperleds waren, maar als jij het zeker weet PJ, dan heb ik nix gezegd...

Je kan natuurlijk gewoon de LED's van het printje afslopen, dat is het makkelijkste... Als het knipperleds zijn kan je ze vervangen door normale LED's...

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die fans heb ik ook. Ik vindt ze ook zeer irritant.
Ik ahd een LEDje eruit geknipt en als power on led aangesloten... knipperde die nog steeds! (dus PJanssen heeft gelijk).

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 13:32:
De stroom voor die leds wordt opgewekt door het draaien van de fan... soort dynamo idee.. Er zit een klein printje in de fan met wat electronica erop, ik had zelf het idee dat de leds daardoor gingen knipperen, dat het geen knipperleds waren, maar als jij het zeker weet PJ, dan heb ik nix gezegd...

Je kan natuurlijk gewoon de LED's van het printje afslopen, dat is het makkelijkste... Als het knipperleds zijn kan je ze vervangen door normale LED's...
Ik heb echt gelijk hoor :P Ik had m namelijk eerst ook. Toen ik het ledje had vervangen knipperde hij niet meer. Maar ledjes binnenin geven niet zo''n mooi effect als ledjes aan de buitenkant.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Zijn er ook blauwe en groene knipperLEDs dan? Nog nooit gezien, weer wat nieuws geleerd! :)
Pagina: 1