Ik wil mijn koetje later pauzeren als de WinNT taskmanager actiek is. Nou het ik dus bij Pause if running, taskmgr.exe ingevuld. Nu staat constant de harde schijf van m'n computer te ratelen. Om de vijf seconden ofzo zit ie wat te lezen/schrijven. Het ligt zeker aan deze instellingen want als ik 'm weer weg haal loopt alles weer goed. Heeft iemand meer hier last van. (P.S. Service Pack 4)
Idem dito hier...
Yep, ikke ook last van gehad. Vooral 10Gb WD schijven maakten nogal herrie.
Toen maar busmastering geinstalleerd en het werd ietsjes zachter, maar ratelen blijft ie doen.
Is eigenlijk ook wel logisch, want DPC client moet weten wanneer taskmgr.exe wordt gestart. Als je 'm 1x per minuut zou kunnen laten checken is het wel stiller, maar de kans is groter dat mensen dan je koetje 'vinden' in de taskmanager als ie toevallig net op 100% staat.
Toen maar busmastering geinstalleerd en het werd ietsjes zachter, maar ratelen blijft ie doen.
Is eigenlijk ook wel logisch, want DPC client moet weten wanneer taskmgr.exe wordt gestart. Als je 'm 1x per minuut zou kunnen laten checken is het wel stiller, maar de kans is groter dat mensen dan je koetje 'vinden' in de taskmanager als ie toevallig net op 100% staat.
Ja, das wel logisch dat ie om de zoveel seconden ergens moet kijken of taskmgr actief is. Maar daarvoor hoeft ie toch niet m'n halve harddisk door te spitten? En de disk-cache dan, dat zou ook moeten helpen.
Compie,
kun je het anders niet ff aan d.net vragen ?
(En 'ons' het antwoord laten weten)
kun je het anders niet ff aan d.net vragen ?
(En 'ons' het antwoord laten weten)
Misschien mis ik iets, maar het is toch niet zoveel moeite om je koe ff op pauze te zetten? Je kunt anders ook een batch file maken (.cmd) om dit te regelen:
c:\progra~1\distri~1.net\dnetc.exe -pause
start /w c:\winnt\taksmgr.exe
c:\progra~1\distri~1.net\dnetc.exe -unpause
Dan hoef je alleen die batch file op te starten.
c:\progra~1\distri~1.net\dnetc.exe -pause
start /w c:\winnt\taksmgr.exe
c:\progra~1\distri~1.net\dnetc.exe -unpause
Dan hoef je alleen die batch file op te starten.
Pagina: 1