Toon posts:

[ME/98] machine valt opeens uit... *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had hier op mn werk een pc staan met windows ME erop, dus ik zat op een gegeven moment gewoon te photoshopen, valt hij opeens uit en herstart hij helemaal uit het niets... teminste als ik een normale handeling verricht (zoals bijvoorbeeld iet s openen) hierna is dit nog een aantal keren gebeurd.
dus ik dat ding mee naar huis genomen harde schijf geformateerd en windows 98 erop gegooit. (ik dacht misschien haalt 't wat uit)
dus ik zit net weer een beetje te photoshopen herstart hij weer opeens vanzelf (weer een normale handeling)
nou is mijn vraag: weet iemand hoe dat komt?? ik heb zelf niet zoveel ervaring met windows omdat ik voor de rest eigenlijk alleen maar op macintosh draai.

• 0cool
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06-2024
Misschien een hardware probleem (voeding oid)?

You thought your secrets were safe. You were wrong

Verwijderd

Topicstarter
maar ja hoe zou ik dit kunnen chekken???

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ietwat meer specificaties zou wel makkelijk zijn:
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 Is ook een handige topic.

Verwijderd

Topicstarter
hoe zou ik dit kunnen chekken, is softwarematig niet te chekken zeker??

• ^Stalkie^
  • Laatst online: 06-05 18:51
Hmmzz... ik denk dat het wel eens aan die Harde Schijf kan liggen.. Als iets opent ergens vandaan... Hij herstart niet als je photoshop zelf opstart?

• 0cool
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06-2024
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:48:
maar ja hoe zou ik dit kunnen chekken???
Hardware vervangen, wanneer dit mogelijk is.

You thought your secrets were safe. You were wrong

Verwijderd

Topicstarter
windows 98
256
1000 mhz

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geef eens wat specificaties van je systeem, dan kunnen we daar wat meer over zeggen.
Topictitel verbeterd for now, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, misschien dat hij straks nog de hardware kant op gaat en dan move ik hem alsnog.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ^Stalkie^
Nou ik moet zo weg, maar het is misschien wel een tip als je even een diskcheck met een of ander tooltje.. chkdsk in XP (weet niet meer hoe het in windows98 heet). Als alle files met openen van dezelfde partitie komen (als je die hebt) en photoshop staat op C geinstalled kan het zijn dat er ergens op die disk bad sectors zitten... En dat ie dan crashed

Verwijderd

Topicstarter
stalkie_ schreef op 29 januari 2003 @ 12:51:
Hmmzz... ik denk dat het wel eens aan die Harde Schijf kan liggen.. Als iets opent ergens vandaan... Hij herstart niet als je photoshop zelf opstart?
nee hij start photoshop wel gewoon op maar zodra ik een of andere handeling doe dan herstart hij.

• ^Stalkie^
Welke photoshop versie heb je?
Pagina: 1