hoi mensen,
na 3 dagen gezocht te hebben in de search, ben ik nu echt hopeloos.
ik heb dus een intellimouse en na veel gezeik met winXP, win98se maar weer geinstalleerd.
nu is het volgende mijn probleem.
na installatie van win98se doet mijn intellimouse het niet op de USB poort.
ik ben al op verschillende sites geweest, inc. m$ site. hier staat het probleem wel omschreven.
het is namelijk zo dat mijn intellimouse niet goed schijnt te werken in combinatie met een via chipset en/of een amd processor hoger dan 500mhz.
ik heb dus beide
nu ben ik dus opzoek naar een patch die mijn probleem verhelpt. ik heb er al een aantal geprobeerd.
- USB filter patch van via
deze werkt alleen als ik deze installeer en dan de muis in de USB poort stop, alleen als ik reboot werkt ie niet meer.
- Microsoft patch
hier is het probleem dat ik de NL versie van win98se heb en deze patch is er alleen voor buitenlandse Win98se.
nu vraag ik jullie wie kan mij helpen??
mijn specs:
amd 2000xp
dfi ak76sn
512 mb pc2100 DDR
en uiteraard
microsoft intellimouse optical
na 3 dagen gezocht te hebben in de search, ben ik nu echt hopeloos.
ik heb dus een intellimouse en na veel gezeik met winXP, win98se maar weer geinstalleerd.
nu is het volgende mijn probleem.
na installatie van win98se doet mijn intellimouse het niet op de USB poort.
ik ben al op verschillende sites geweest, inc. m$ site. hier staat het probleem wel omschreven.
het is namelijk zo dat mijn intellimouse niet goed schijnt te werken in combinatie met een via chipset en/of een amd processor hoger dan 500mhz.
ik heb dus beide
nu ben ik dus opzoek naar een patch die mijn probleem verhelpt. ik heb er al een aantal geprobeerd.
- USB filter patch van via
deze werkt alleen als ik deze installeer en dan de muis in de USB poort stop, alleen als ik reboot werkt ie niet meer.
- Microsoft patch
hier is het probleem dat ik de NL versie van win98se heb en deze patch is er alleen voor buitenlandse Win98se.
nu vraag ik jullie wie kan mij helpen??
mijn specs:
amd 2000xp
dfi ak76sn
512 mb pc2100 DDR
en uiteraard
microsoft intellimouse optical