KDE 3.1 is uit, Linux vs. MS geblaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
KDE 3.1 is uit.
nieuws: KDE project introduceert KDE versie 3.1

Heugelijk nieuws, maar wel vol reacties over de eeuwige discussies over Windows vs. Linux, Gnome vs. KDE en Linux op de desktop.

Wat mij betreft mogen al die reacties naar 0 off-topic? Want nu wordt weer een topic vol gegooid met discussies die al zoveel gevoerd zijn, terwijl het hier om KDE 3.1 gaat. Zelfs een Linux-verhaal heeft daar niks mee te maken, aangezien KDE 3.1 voor vele systemen is geschreven, en dan zie je toch weer tientallen replies met Linux geblaat.

Wie helpt mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
zucht.... mja, dit heb je iedere keer. echte flames zie ik niet zitten, ik ben er nu wel even wat door heen aan het fietsen, schaatsen, wandelen schaven, overigens gewoon gemod per reactie ipv alles 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Teckna schreef op 29 januari 2003 @ 12:50:
zucht.... mja, dit heb je iedere keer. echte flames zie ik niet zitten, ik ben er nu wel even wat door heen aan het fietsen, schaatsen, wandelen schaven, overigens gewoon gemod per reactie ipv alles 0
Het zijn ook geen flames, maar gewoon offtopic.
Altijd dezelfde discussies in dergelijke topics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
svdmeer schreef op 29 januari 2003 @ 12:55:
Altijd dezelfde discussies in dergelijke topics..

Daar ontkom je toch niet aan. Hetzelfde kun je zeggen over (niet om die discussie op te starten overigens) reacties van bepaalde users. Een discussie mag dan hetzelfde overkomen, maar doordat er bijvoorbeeld nieuwe users bij zijn gekomen lijkt het mij dat een zichzelf herhalende discussie vermoeiender is voor de modder dan voor de de persoon die de discussie voert

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze reactie vind ik een moeilijke om te beoordelen. Die staat nu op een nul flaimbait, maar is op meerdere manieren te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 29 januari 2003 @ 15:20:
Deze reactie vind ik een moeilijke om te beoordelen. Die staat nu op een nul flaimbait, maar is op meerdere manieren te begrijpen.
Zeker geen flamebait of troll, maar het draagt imho ook niet geweldig veel bij aan de discussie.
Pagina: 1