Toon posts:

CD branden, fout bij afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje:
De cd's die ik brand zijn opzich wel goed als je ze helemaal afspeelt.. Alleen als je van het ene nummer naar het andere skipt, slaat hij het eerste stuk van het volgende nummer over..
Iemand enig idee of dat ligt aan de cd, de brander of het brandprogramma?? :?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 11:33:
Een vraagje:
De cd's die ik brand zijn opzich wel goed als je ze helemaal afspeelt.. Alleen als je van het ene nummer naar het andere skipt, slaat hij het eerste stuk van het volgende nummer over..
Iemand enig idee of dat ligt aan de cd, de brander of het brandprogramma?? :?
Klinkt als een slechte cd of een cd die op een te hoge snelheid gebrand is. Probeer 'm eens op een lagere snelheid te branden :)

offtopic:
Dit staat volgens mij in een verkeerd forum, misschien dat het beter past in opslagmedia of muziek :?

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 29-01-2003 11:34 ]

Verwijderd

• welk programma gebruik je bij het branden?
  • welke snelheid brandt je?
  • wat voor cd-r's gebruik je?

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:28

Dido

heforshe

Dit is iig een techvraag, laten we hem een kans geven in Opslagmedia&I/O Controllers?

Wat betekent mijn avatar?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Iemand enig idee of dat ligt aan de cd, de brander of het brandprogramma??
Dat ligt eerder aan de onwetendheid van de gebruiker :+

Maar, zoals jou vast wel duidelijk is geworden, geef eens wat meer info.. Welke programma, welke snelheid, welke CDR's, hoe gebrand, welke brandmethode, welke instellingen, etc..

Weest gewoon uitgebreid in de openingspost, zo maak je meer en sneller kans op een gericht antwoord. Zie ook de FAQ Forumgedrag :)

Verwijderd

Topicstarter
programma: Nero 5.5.10.0
cd: imation
snelheid: 4 speed

Verwijderd

Aan de snelheid zal het iig niet liggen. ;)
Misschien is je brander aan vervanging toe?
Tegenwoordig zijn die heel betaalbaar geworden.

sux6

Verwijderd

snelheid is opzich laag genoeg voor audio cq mp3's probeer ééns een keer nero te updaten en/of een ander merk cd .

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 15:51
heb je misschien de grootte van de standaard pauze tussen 2 tracks gewijzigd ?

I can see clearly now, the brain is gone...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

_Arnie_ schreef op 30 januari 2003 @ 13:15:
heb je misschien de grootte van de standaard pauze tussen 2 tracks gewijzigd ?
Dat was ook mijn 1e gedachte. Volgens de standaard moet er minimaal 2 sec pauze zitten tussen de 1e en 2e track; verder kun je alles gewoon op 0 laten staan. Doe het zelf ook altijd zo met Nero 5590, en werkt prima.

Wat ook nog kan zijn is dat de betreffende CD waar de muziek van afkomstig is verkeerd geript is, maar daar kun je achterkomen door het einde van het mp3tje te beluisteren.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42
Dit probleem is een week of twee/drie geleden ook langsgeweest, weet alleen niet hoe dat topic heet en hoe het is afgelopen... Hebbes: Brander maakt scheidingsfouten bij muziek branden.

[ Voor 25% gewijzigd door DaCoTa op 30-01-2003 13:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt
Pagina: 1