Ik wou iedereen dus even mededelen, koop niet van een zekere jaap aap van marktplaats. Dit is een oplichter, er kwam gister een pakje aan me deur, was zelf niet thuis mijn moeder had het aangenomen. Dus ik kom thuis en was dolblij dacht dat mijn nieuwe telefoon er was. Nu ben ik dus euro 350 kwijt aan een DOPSLEUTEL
. Nou was mijn vraag ik heb zijn email adres is er dan niet op de een of andere manier aan zijn ip adres te komen? Dan kan ik met dat ip adres uit zoeken van welke pc het komt. Alvast heel erg bedankt
Verwijderd
Tja, Jaap Aap... Naam zegt genoeg toch? Heb je z'n adres gegevens dan niet gevraagd en gecheckt ?
Verwijderd
Daarvoor dient GoT niet meer.Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 10:48:
Ik vind dit alleen belangrijk en vind dat iedereen het moet weten
Niet meer, want destijds liep er een "algemeen kort mededelingen topique" in de HK. De HK is gesloten, maar dat betekent niet dat je hier HK topiques mag openen.
relcloon?
"Aantal postings 9 "
en al je topics zijn gesloten...
misschien zou je eens de search moeten gebruiken of de FAQ lezen.
"Aantal postings 9 "
en al je topics zijn gesloten...
misschien zou je eens de search moeten gebruiken of de FAQ lezen.
bij pakje aan de duer staat toch de afzender erbij? maar ja dat zal ook wel vals zijn.
no comment
Verwijderd
Sorry, maar toch een beetje stom van je... Je had hier al een topic over geopend en iedereen zei dat 'Jaap Aap' niet te vertrouwen klinkt. Dus ik vind het eigenlijk een beetje heel erg je eigen schuld. Het is zonde van je geld, maar goed, je kan zoiets aangeven bij de politie. Waarschijnlijk doen ze er niet veel mee, maar je kan het altijd proberen.
Verwijderd
een Dopsleutel?.. Wat heb je daar nou aan? Was het maar een DROPSLEUTEL.. dan kon je in ieder geval je woede nog weg likken.
ROFLVerwijderd schreef op 29 January 2003 @ 11:03:
een Dopsleutel?.. Wat heb je daar nou aan? Was het maar een DROPSLEUTEL.. dan kon je in ieder geval je woede nog weg likken.
Inderdaad dom trouwens... Altijd iemand's adres vragen he en dan wel ff erachter zien te komen of dat die persoon z'n echte naam+adres zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Bergen op 29-01-2003 11:06 ]
Je weet dat HK dicht is hèVerwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 11:03:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Goed, dank voor de mededeling enzo. Dit gaat verder een beetje te gezellig worden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()