In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Sowieso levert renameTo een boolean op die aangeeft of de zaak geslaagd is. Die zou ik allereerst maar eens gebruiken (dus niet negeren)
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
canWrite geeft op oldFile en newFile true terug.
OS = WinXP, heeft die daar ook last van?
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Volgens mij minder. Ik draai nu zelf ook win xp en daar ben ik het probleem nog niet tegen gekomen. Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik er nog niet zo lang mee heb gedraait. Start je pc eens opnieuw op en draai je applicatie nog een keer.-Klimaks- schreef op 29 januari 2003 @ 11:02:
Geen exception, renameTo geeft gewoon false terug, vergeten te vermelden.
canWrite geeft op oldFile en newFile true terug.
OS = WinXP, heeft die daar ook last van?
Als ik met createNewFile een file aanmaken, kan hij die daarachter wel renamen, dus ik vermoed dat het toch iets met rechten te maken heeft...
Zou WinXP onderliggend de actie blokkeren omdat je het type van het bestand wijzigd?
Dit zou je even kunnen testen doot het naar test2.txt ofzo te renamen.
Heb het net even onder NT geprobeerd en daar werkt het wel met java 1.2.2 en 1.4.1
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Zullen we daar maar eerst aan verder klussen
Ben nu zeker, het lag volledig aan de mp3-implementatie die ik van id3.org had geplukt.
[ Voor 25% gewijzigd door -Klimaks- op 29-01-2003 15:11 ]