Toon posts:

Probleem met G4 4200 Ti

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van zaterdag een G4 Ti 4200 van creative aangekocht, nu deze kaart loopt constand vast. Je bent gewoon in XP bezig, geen zware 3d bewerkingen. Gewoon Msn en knal muziek begint te haperen en scherm wordt zwart, als je lang genoeg w8 reset hij ook vanzelf. Dit is ook in games. En counter strike moet ik al helemaal niet aan denken als je het ff kan spelen voor de reset dan is het tegen minder dan 10fps in Direct 3d en bij OpenGL loopt gewoon het systeem Knal vast

Dti is de error code van win XP
BCCode : 50 BCP1 : F412B000 BCP2 : 00000001 BCP3 : BF9B8720
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 256_1

Thx al hé

Verwijderd

Topicstarter
Dit was ik nog vergeten te zeggen, Games als UT 2003, need for speed hot prosuit 2 werken wel perfect, maar lopen ook vast

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem: Duron 1000 / 256ram / 80GB maxtor/ mb van pcchips 266

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
Tja, de vraag is of dit aan je video-kaart ligt..

Bekijk dit topic eventjes: LEZEN eer je hier een topic opent!

En verder: Geef even wat meer hardware-specificaties.. Dit kan namelijk ook aan bijv. je geheugen liggen, de temperatuur van je processor/systeem/videokaart.
Verder geven ook problemen met voedingen zulk soort effecten :)

Oh, en nog even een tip: Gebruik de edit-knop om dingen toe te voegen aan je post!

[ Voor 11% gewijzigd door Twynn op 29-01-2003 10:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Euhm heb ik mss al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Me de vorige 3d kaart werkte alles perfect, alle ja perfect ge weet wel het systeem liep gewoon nie vast, en nu nu ja.....

Verwijderd

Welke drivers gebruik je? Ik gebruik zelf detonator 40.72 WHQL certified. Die werkt een stuk beter dan die meuk-driver die ik meegeleverd kreeg. Heb je onderdelen in je PC overgeclocked? Wat voor mobo? welke drivers voor je mobo's chipset?

Dat zijn toch dingen die wel belangrijk zijn om mensen je te kunnen laten helpen....

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Na het lezen van de 2 andere topics (die gesloten werden), heb ik het gevoel dat het een warmte probleem is. Dit had een vriend van mij ook met een soortgelijk sys.
Maar euh.... edit-knopje zit er niet voor niets.....

no comment

Pagina: 1