Toon posts:

[Hp deskjet 995c] nieuwe printer, geen kleurafdruk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben net een nieuwe hp deskjet 995c aangeschaft en aangesloten op de USB poort. Alles volgens het boekje en cd-rom geinstalleerd maar wat ik ook probeer, de kleurenpatroon laat geen druppeltje kleureninkt vrij. Kan het zijn dat de inktpatroon (die bij de printer zat) kapot is o.i.d.? Zwart werkt wel ok en ik heb al geprobeerd printkop te reinigen etc.. Bij de werkset kan je zien hoe vol de inktpatroon is en daar ziet hij wel gewoon dat de kleuren-cartridge erin zit dus hij wordt wel herkend. |:(

p.s. ja ik heb het plasticje verwijderd van de cartridge B)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

en je hebt ook ingesteld dat de printer de kleuren cartridge moet gebruiken.
dat je dus nog niet de instellingen op zwart-wit hebt staan?

Verwijderd

Topicstarter
Nope. ook dat is het niet. Instellingen staan goed. Als ik iets print met kleur en zwart dan print hij zeg maar alleen de zwarte delen en de rest gebeurt nix mee.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat zou kunnen... de kop kan kapot zijn. Krijg je ook helemaal niks als je probeert te printen met de hardwarematige-testpagina (dus niet via je PC, maar via de printer zelf)?

Zo niet, dan zou ik kijken naar een nieuw inktpatroon, of misschien gewoon terug gaan met de inktpratoon naar je leverancier.

Verwijderd

er is toch niet een stukje tape op de nozzles blijven zitten he?

Verwijderd

Als 't toch een bij de printer geleverde cartridge is, zou ik misschien eerst de Support-lijn maar eens bellen.

Vraag/eis gewoon een nieuwe, en zeg dat je de oude opstuurt. Vermeldt wel dat je 'm bij een nieuwe printer hebt gekregen, en dat ze zo een beetje een modderfiguur slaan. >:)

Met een beetje mazzel krijg je een 'volle' cartridge ipv de halflege retail cartridge die je nu hebt. :)

Als soortement van last-resort kan je met een in 96% ethanol(alcohol denat. - te koop bij bv de Etos of kruidvat) gedrenkt wattenstaafje voorzichtig(!) over de nozzles wrijven. Als 't goed is komt er dan inkt vrij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe gekocht en het was inderdaad de andere cartridge die kapot is want hij doet het nu perfect. Ik ga gelijk even bellen naar de zaak waar ik 'm gekocht heb..
bedankt allemaal!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 15:44 ]

Pagina: 1