Toon posts:

Ik zoek FireGL 4000 drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na heel Google en GOT afgezocht te hebben en elke bestaande driver die ik kon vinden geprobeerd te hebben open ik nu toch maar een draadje op GoT...

...ik ben wanhopig op zoek naar W2K/WinXP drivers voor mijn Diamond FireGL 4000: Ik heb op het moment geen ander kaartje voor een systeem dat ik heb en ik was nog niet van plan om deze direct aan de kant te gooien.
NT4 en NT3.51 drivers zijn er in overvloed, ik heb 1x een W2K-driver gevonden maar die was voor gebruik van een andere videokaart met de FireGL 4000-chipset in een specifiek systeem van HP. Deze zorgde ervoor dat mijn hele systeem overhoop geholpen werd.

HEEFT ER IEMAND HULP??

Zou iemand me anders kunnen voorzien van een ingang/url om aan broncode o.i.d. van de drivers te komen? Het lijkt me sowieso wel interessant om dat eens te bekijken en als het me niet al te boven gaat een poging doen om drivers te herschrijven.

edit:
In short: Drivers voor FireGL 4000, voor W2K/WinXP, en eigenlijk ook Linux / FreeBSD

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 10:00 . Reden: toevoeging ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
check eens wat er op de chip staat. icm google kom je zo een heel end

--edit---

beetje zelf zoeken kon ook wel.

gvd 10sec!!

http://www.sonicblue.com/...ivers&product=FireGL_4000
Windows NT 4.0 (Intel processors), Windows 2000
Version: 4.00.1381.2221, rel. 1198
Release Date: 11/23/98
File Size: 2.71MB

[ Voor 84% gewijzigd door sharkzor op 29-01-2003 10:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat had je gedacht.... die werkt dus niet.

met die driver kan je maximaal 640x480x4-bits draaien.

Even voor de duidelijkheid:
Na heel Google en GOT afgezocht te hebben en elke bestaande driver die ik kon vinden geprobeerd te hebben open ik nu toch maar een draadje op GoT...
Goed lezen wil ook nog weleens helpen...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 10:17 ]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Officiele hastec/diamond/sonicblue download site

Is dezelfde als hierboven :/ Wel de officiele link van diamond, dus het mopet gewoon werken... Stond wel ergens iets specifieks over win 2000, maar dat txt bestand was niet (meer) aanwezig... Even mailen met support dus...

[ Voor 64% gewijzigd door pagani op 29-01-2003 10:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
:'( :( Een klein advies: Voor je antwoord geeft... LEES!

Op SonicBlue.com is niks te vinden, ok?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 10:27:
:'( :( Een klein advies: Voor je antwoord geeft... LEES!

Op SonicBlue.com is niks te vinden, ok?
Een klein advies, gedraag je sociaal en hou je aan de regels van GoT of ik schop een mod...

De drivers die wij je geven zijn de OFFICIELE drivers die diamond/hastec ons levert, kunnen wij er wat aan doen dat dat bij jou niet werkt :?

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 29-01-2003 10:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee Johnny, je kan nu wel stoer gaan doen met je rechten o.i.d. maar daar hebben we allemaal nix aan. Als jij even goed uit je ogen had gekeken had je geweten dat SonicBlue niks opgeleverd heeft. Dat is JOUW eigen fout, die moet je niet op mij af gaan reageren met dreigementen van "anders schop ik je een modje"..

Verwijderd

Dit loopt op niets uit. Wat je zelf niet met google kunt vinden kunnen wij toch ook niet ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.