Koeien en stroomrekening :(

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:18
Ok ik heb dus ook een paar koeien grazen thuis. En nu zou ik eigenlijk gewoon de hele dag mijn cpu aan laten staan. 's Nachts natuurlijk met alles uit en alleen als ik achter de computer met alle randapparatuur aan. Nu zou ik willen vragen hoe je het beste win2k moet configgen om zo weinig mogelijk stroom te verbruiken en hoeveel dat ongeveer zou zijn als je alleen maar je koe draait??? Kosten, enz.
Is misschien al geweest maar ik wil het eens precies weten.
En of het goedkoper is om je cpu 24/7 aan te laten staan of om iedere keer opnieuw opstarten???

Alvast bedankt

Sorc
The Forgotten Crunchers

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

hehe nadat ik mijn athlon 500 op 735, 24/7 heb draaien is de stroomrekening met 30% verhoogd. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

mijn stroomrekening is met 60% verhoogd sinds mijn vriendin bij me in is komen wonen :) da's veel erger dan een ahtlon overclocken :)

mijn athlon 700 draait op 771 misschien is dat toch een gedeelte van die 60%

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verstop de föhn een poosje, en de krultang. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Solarpowercows?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Als je ff twee keer een ampere meter tussen je voeding hangt, 1 met koe en 1 zonder koe, zie je precies hoeveel meer stroom ie verbruikt.
Kun je d'r na ook nog de kosten uitrekenen als je op school hept gezeten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Vriendin goed te eten geven; dan voorzichtig zeggen dat ze iets aan d'r lijn moet gaan doen. Hometrainertje met dynamo, en hop: 1 koe die traint terwijl de ander graast!

Intentionally left blank

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:24
heb je eigenlijk 2 power cows :)

Verwijderd

goed plan crisp ik zal het eens voorzichtig brengen :)

Verwijderd

Ik zou bij god niet weten wat het me kost, maar bij mij thuis staan twee koeien 24/7 te grazen, dat heb ik gewoon over voor DPC.

De baas helpt ook nog met een krachtkoetje wat weer iets helpt.

Haha Mo-Bees vindt dat de regering subsidie moeten geven voor iedereen die DPC helpt door zijn koetjes 24/7 te laten grazen.
Pagina: 1