Toon posts:

7650 in combinatie met datakabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg waarschijnlijk morgen mijn 7650 binnen die ik bij 2call.nl heb besteld. Nu heb ik al gezien dat je er ook Doom en MSN op kunt zetten. Kan dit alleen via GPRS? Of is de mogelijkheid er ook om dit te doen via bluetooth of met een datakabel? Ik heb namelijk bij stuntprijzen.nl gezien dat ze daar al datakabels hebben en dat is een heel stuk goedkoper dan bluetooth in mijn pc maken.

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
kan via bluetooth en infrarood, je kan wel een datakabel kopen maar dan moet je die telefoon open maken, daar zit een connector voor een datakabel.

@iMartien

Verwijderd

op den duur is datakabel ook duurder...
als je een bluetooth module koopt kan die op meerdere aparaten... die datakabel zal alleen voor de 7650 zijn...

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er bestaan officieel helemaal geen datakabels voor een 7650, en ik denk niet dat-ie er vrolijk van wordt wanneer je 'm open gaat schroeven (garantie e.d.). IrDA en Bluetooth werkt prima, waarom zou je er een kabel in willen steken?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Er is geen mogelijkheid voor een datakabel.

Wel één of andere vreemde dongle.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Idd gewoon bluetooth gebruiken, werkt sneller. En zo'n adaptertje kost je 40-50 euro ofzo, en ik weet niet wat ze voor die datakabels vandaag de dag vragen.....

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat is dit trouwens een vreselijk loos topic... :|

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:50
nog en of er een datakabel voor de 7650 is, en je hoeft je tel niet open te schroeven, dus je garantie vervalt ook niet, en zeg niet dat het niet zo is, ik heb al meerdere 7650 geunlocked en dit werkt ook via een datakabel.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
www.nokia.nl

Downlaod de manual. Daar is vast wel in te lezen of het kan ja/nee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.