Ik krijg waarschijnlijk morgen mijn 7650 binnen die ik bij 2call.nl heb besteld. Nu heb ik al gezien dat je er ook Doom en MSN op kunt zetten. Kan dit alleen via GPRS? Of is de mogelijkheid er ook om dit te doen via bluetooth of met een datakabel? Ik heb namelijk bij stuntprijzen.nl gezien dat ze daar al datakabels hebben en dat is een heel stuk goedkoper dan bluetooth in mijn pc maken.
kan via bluetooth en infrarood, je kan wel een datakabel kopen maar dan moet je die telefoon open maken, daar zit een connector voor een datakabel.
Verwijderd
op den duur is datakabel ook duurder...
als je een bluetooth module koopt kan die op meerdere aparaten... die datakabel zal alleen voor de 7650 zijn...
als je een bluetooth module koopt kan die op meerdere aparaten... die datakabel zal alleen voor de 7650 zijn...
Er bestaan officieel helemaal geen datakabels voor een 7650, en ik denk niet dat-ie er vrolijk van wordt wanneer je 'm open gaat schroeven (garantie e.d.). IrDA en Bluetooth werkt prima, waarom zou je er een kabel in willen steken?
Er is geen mogelijkheid voor een datakabel.
Wel één of andere vreemde dongle.
Wel één of andere vreemde dongle.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Idd gewoon bluetooth gebruiken, werkt sneller. En zo'n adaptertje kost je 40-50 euro ofzo, en ik weet niet wat ze voor die datakabels vandaag de dag vragen.....
nog en of er een datakabel voor de 7650 is, en je hoeft je tel niet open te schroeven, dus je garantie vervalt ook niet, en zeg niet dat het niet zo is, ik heb al meerdere 7650 geunlocked en dit werkt ook via een datakabel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()