Toon posts:

Audigy II (Platinum)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wat van plan binnenkort een nieuwe PC te kopen, het beste van het beste natuurlijk :) (Dat mag ook wel, eens in de 6 jaar), maar er is wel een budget, dus nu is mijn vraag: is het enige verschil tussen de Creative SB Audigy II en de Audigy II Platinum die witte bay met aansluitingen, of zijn de specs ook anders, en, als die anders zijn, merk ik daar wat van als wel intensieve maar niet professionele gebruiker?

Bij voorbaat dank, Shmullus

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 09:12:
is het enige verschil tussen de Creative SB Audigy II en de Audigy II Platinum die witte bay met aansluitingen
Ja, verder is er niets verschillend.
Je heb meer aansluitingen.

Maar als ik jou was zou ik niet voor een Creative gaan.
Ik heb een Audigy 2, maar ik krijg dat ding NIET aan de praat! :(
En er zijn veel meer mensen die dat hebben, check maar eens het forum van Creative... :'(

Verwijderd

Platinum specs
Standaard specs

Zoals je kan zien (en zelf ook kon uitzoeken :O ) zijn ze alle 2 hetzelfde (platinum gedeelte onderaan)
Er zal dus geen verschil zijn in geluid.

Verwijderd

Inderdaad. ik heb zelf gewoon de standaard versie want wat moet ik met al die aansluitingen daar heb ik mijnv ersterker voor

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
[overdrijf modus]
en de audigy drivers maken van je P4 een P2 qua performance
[/overdrijf modus]

alleszins ze vreten 30 RAM (clean install, windows bij boot 65 MB Ram, install alleen drivers, geen andere software geinstalled, windows bij boot 95 RAM |:(.)

hercules maxi sound fortissimo III :D

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:11

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Tja het beste van het beste? dan moet je niet bij Creative zijn...

eerder bij Hercules, Terratec of M-audio :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
kies voor de terratec, de nieuwe serie, aureon oid, geweldige kaart, goede drivers, en goede prijs, kijk er maar is naar

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
mad_dog schreef op 29 januari 2003 @ 14:57:
kies voor de terratec, de nieuwe serie, aureon oid, geweldige kaart, goede drivers , en goede prijs, kijk er maar is naar
Misschien dat ze nu nog goed zijn, maar als er ergens een update voor nodig is....... :z :Z

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit gaat over Creative, en niet over Terratec en volgens mij is de topicstarter er ook niet zo blij mee dat het topic wordt omgetoverd in een Terratec-rulez en Terratec zuigt topic :o :X

Die dingen zijn idd het zelfde, bij de een krijg je dus niet de bay erbij. Als je de player koopt kan je later alsnog gewoon de bay erbij kopen (mits je die los ergens op de kop kan tikken), dan kan je deze ook gewoon aansluiten op je Player (de kaart is dus precies hetzelfde, incl. die aansluiting voor de bay).

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
www.creative.com

Daar staan de gegevens van deze kaarten. Leg die even naast elkaar en je komt vanzelf achter de verschillen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.