Toon posts:

[Boot] Comp boot nie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het het is een standaardvraag, maar heb Balusc z'n FAQ doorgelezen en daar vond ikmijn probleem nie. Ik heb net men comp (zie specs) omgebouwd naar een Lian Li kast en men comp wil nie booten. Ik start de comp op met een pen tussen de P on pennetjes en hij gaat aan Fans draaien en dan gaat tie weer uit...

Kan iemand asjeblieft helpen, want ik heb men comp asap nodig voor school.. :'(

Ik krijg dus geen beeld en kan ook de BIOS nie in. Heb atm alleen video HD geheugen en proc op mobo zitte. Heb ook net een nieuwe Enermax voeding maar alles deed het voor de ombouw dus wel.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik start de comp op met een pen tussen de P on pennetjes en hij gaat aan Fans draaien en dan gaat tie weer uit...
Waarom sluit je de powerknop niet gewoon aan zoals het hoort? Iets zegt me dat er iets in de bedrading kast/moederbord niet klopt. Pak 2 handleidingen en ga lezen zou ik zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door GA!S op 29-01-2003 03:24 ]

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik men mobo elke keer uit men comp haal en dus makkelijker met een pen bij die pennetjes kan. Dat kan iig niet het probleem zijn.

Tja bedrading fout. Ik heb alleen maar een HD op primary master en een videokaart in men AGP slot ziite dus veel bedrading is er nie.. :(

Verwijderd

Topicstarter
WOOHOOOOOOO!!!! Ik geloof dat ik et heb opgelost. De mensen die dit morgenochtend lezen zullen wel lachen, maar mijn vriendin had me waarschijnlijk doodgemaakt als ik die comp nie werkende had gehad morgen :)

Nou es ff die comp weer helemaal assembleren, daarna zal ik nog wel ff posten met die comp :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

wat was er nou mis dan? :?

offtopic:
Mijn vriendin zou me ook doodmaken als ik om tien voor vier 's nachts nog met een computer zou zitten spelen :P. Gelukkig is ze er niet... ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Reptile209 op 29-01-2003 03:56 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja spelen :) Het was meer doodsangsten uitstaan. Ik zal het hele verhaal es ff vertelle. Ik d8 dus laat ik men processor is gaan unlocken en dat kan door twee pinnetjes aan de onderkant van je proc te verbinden met koperdraad. Nu had ik dat al een keer geprobeerd en toen had ik hetzelfde prob als nu, maar toen ik dat draadje de vorige keer weghaalde was er nix aan de hand en deed men comp het gewoon weer.

Nu d8 ik dat doe ik weer alleen dus weer dat rpobleem. Ik draadje weer weghale, maar WTF!!!! hij doet nog steeds weird. Dus ik daarnet (aantal uur gelede) al helemaal in de schijt dat dat koperdraadje op de een of andere manier onder men socket gekomen was (ik had dat draadje nl. late valle en wist niet waar DOH!!) en onder die socket es ff flink aan het huisveste was....in de vorm van kortsluiting veroorzake. })

Uiteindelijk had ik men proc nog maar es schoongemaakt en men spacer ook en toen deed tie het weer 8)7 Zal je altijd zien, datgene waar je het laatst aan denkt is de oplossing. Nu wist ik niet dat koelpasta op de een of andere manier je proc kon late hange....... Het is in mijn ogen namelijk niets dat electriciteit geleid, maar alleen warmte. Kan iemand misschien verklaren waar het nou aan lag?

ps: :O

Verwijderd

Hehehe dat klopt idd: datgene waar je als laatst aan denkt is de oplossing!! :D

Vaage shit met die koelpasta, je zou denken dat dat niet geleid :?

Ga BTW maar s maffe, heb net gewerkt!!
Pagina: 1