[winxp]hoe herstell ik mijn winxp

Pagina: 1
Acties:

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 01:31

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Topicstarter
Om eerst mijn probleem uit te leggen.
Na geklooi met overklokken, kreeg ik plotseling een registry error.
Ik moest dus restarten.
Deed dat en sindsdien kwam ik niet meer in windowns.
Ik kreeg ieder keer een blauwscherm en daarbij dus de registry error.
in save mode kon ik ook niet opstarten.
Dus i dacht ok, dan installeer ik winxp opnieuw misschien dat de error dan weg gaat.
Zo gezegd zo gedaan, na nieuwe install error weg, maar dan ook gelijk mijn "oude windows".
Het heeft dus nu een heel nieuwe account gemaakt om het zo te zeggen.
Al mijn bestanden van mijn vorige windows zijn er nog, alleen start het nu gewoon schoon op.
Mijn vraag is nu, hoe krijg ik mijn programma's etc weer op de "nieuwe windows", behalve door alles opnieuw te installeren?

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 08:43

Bergen

Spellingscontroleur

Waarom niet de repareer-functie bij de installatie geprobeerd? :? Nouja da's achteraf-praat natuurlijk, maargoed.

Je hebt nu dus ook een compleet schoon register en je mist alle instellingen die alle programma's in het register hebben opgeslagen dus ik denk toch dat je alles opnieuw moet installeren...

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 01:31

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Topicstarter
repareer functie deed het niet.
had ik ook geprobeerd. na het repareren, kreeg ik toch dezelfde error en bleef het toch hangen :S

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Verwijderd

l-burna schreef op 29 januari 2003 @ 03:13:
repareer functie deed het niet.
had ik ook geprobeerd. na het repareren, kreeg ik toch dezelfde error en bleef het toch hangen :S
Tsja... dan is de makkelijkste weg, natuurlijk XP totaal opnieuw installeren. Is dit geen optie voor, dan zul je toch wat meer informatie over de foutmeldingen moeten geven. ;)