Toon posts:

xp2000+ R.I.P

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het was gister laat ik leesde verchillende manieren om een xp te unlocking en vondt toen deze manier het unlocking door middel van zo'n nokia stripje ik dat dus proberen zet processor terug in de socket zet de pc aan en hoor poef
ik dacht nee he heb ik weer en ja hoor msi gaf 4 rode ledjes weer ik vet balen :'(
ga nu proberen of ik een nieuwe kan krijgen heb namelijk nog garantie
ik moet het nu doen met een duron 800mhz 8)7

Verwijderd

kut en toen deed je toetsenbord het ook niet meer.

Verwijderd

En je weet zeker dat je de juiste bruggetjes heb verbonden met elkaar :? :X

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 01:43:
het was gister laat ik leesde verchillende manieren om een xp te unlocking en vondt toen deze manier het unlocking door middel van zo'n nokia stripje ik dat dus proberen zet processor terug in de socket zet de pc aan en hoor poef
ik dacht nee he heb ik weer en ja hoor msi gaf 4 rode ledjes weer ik vet balen :'(
ga nu proberen of ik een nieuwe kan krijgen heb namelijk nog garantie
ik moet het nu doen met een duron 800mhz 8)7
Sorry dat ik het zeg, maar hier zijn al genoeg topics over geweest dus dit draadje is redelijk zinloos. En garantie claimen op een CPU die je zelf hebt gesloopt is ook erg makkelijk :r.

Ik heb er zelf ook al 3 gesloopt (door overclocken btw) en ga dan ook niet lopen :'( omdat ik hem zelf heb gesloopt.

Heel jammer voor je maar gewoon een nieuwe kopen. Kosten tegenwoordig toch bijna niks meer

Als je verkeerd unlocked kun je hem eigenlijk niet horen ploffen. Zat je koeler er wel goed op? Gebruik je een spacer en zat de tape in de weg zodat de koeler geen contact maakt met de core? 8)7

edit:
Toevoeginkje

[ Voor 12% gewijzigd door Stinger666 op 29-01-2003 02:15 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, jammer voor je..

Dit topic is gesloten.