Toon posts:

[WinXP pro en Zwart beeld]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vooropgesteld, ik heb de regels gelezen maar ik weet niet of ik dit topic mag posten...

Ik heb zo eens even rondgesurfd op V&B en stees vaker kom ik het volgend verhaal tegen:

WindowsXP (Pro) + (nieuwe) Grafische kaart = zwart beeld na windows opstartscherm.

Vooral nvidia-kaart-bezitters zijn vaak de klos maar ik ben ook al een paar ATi kaarten tegen gekomen. Het betreft meestal kaarten die al een tijdje goed hebben gewerkt.

Als een probleem zo vaak voorkomt is het mischien handig om de meest gebruikte 'oplossingen' (hier) te verzamelen zodat wanhopige videokaart-hobbyisten geen topic hoeven te starten en behulpzame videokaart-hobbyisten niet iedere keer hoeven te verwijzen naar ander topics...

Edit: ik hoop niet dat ik me de woede van een moderator op m'n hals haal omdat'ie de zoveelste - overigens goed bedoelde - foute post moet deleten... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 01:11 . Reden: ff slijmen;) ]

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Lijkt me dat je deze in het verkeerde forum hebt gepost :+

Lieve Adjes lijkt me meer geschikt:

"Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje."

Verwijderd

Topicstarter
Right... sorry

Verwijderd

gebruik de originele drivers niet nvidia maar msi ofwat het ook is :)