RA2 etc.. max van users op 1 serial?

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik ga dus binnenkort generals kopen en heb alle WW spellen al.
Maar nou is mijn vraag ik heb dan dus 1 serial, kunnen daar bv 2 users mee inloggen tegelijkertijd met een ander ip(op dezelfde server ook dus)?
Heb namelijk meerdere lokale ips, paar via proxy etc..
Want dit wil ik namelijk met een lan party gaan doen, dus dit heeft niks met w@rez ofzo te maken.

[ Voor 21% gewijzigd door RickDB op 29-01-2003 01:17 ]

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Per serial van een licentie van een Westwood (EA Pacific) product, zoals C&C: Red Alert 2, mag je twee keer (vanwege de twee CD's) registreren, dus daarmee kun je met één licentie met twee spelers (al dan niet tegelijk, met of tegenelkaar) spelen. Vanaf welk IP je dat doet maakt niet uit, maar nadat je twee keer onder dezelfde serial hebt geregistreerd kun je je niet nog een keer registreren.

Verwijderd

Dit geldt dan (helaas) weer niet voor de uitbreidingen zoals Firestorm en Yuri's Revenge. Het gold trouwens ook niet voor Dune 2000, maar ik weet niet hoe het met Emperor zit (met 4 cd's).

Hoe het met Generals zit, zullen we nog moeten afwachten. Zou me weinig verbazen als het 1 key = 1 speler wordt.

Voor de ware fans is het trouwens misschien leuk om hem te pre-orderen in Amerika. Het kost je een bom duiten, maar je krijgt wel wat leuke bonusjes als speciale units voor multiplayer, en een speciale vlag die boven jouw HQ wappert als je online speelt. En nog wat bonus-materiaal. Ik weet dat je in NL tegenwoordig ook kunt pre-orderen, maar weet niet of je dan dezelfde extra's krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 12:44 . Reden: typo ]

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:43:
Hoe het met Generals zit, zullen we nog moeten afwachten. Zou me weinig verbazen als het 1 key = 1 speler wordt.
jup is al bekend gemaakt... maar ja ik ga toch alleen maar tegen anderen en mijn cd'tjes komen alleen op mijn pc :)

Verwijderd

1 key is bij mijn weten altijd 1 speler geweest :?

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:47:
1 key is bij mijn weten altijd 1 speler geweest :?
Bij Command & Conquer: Red Alert 2 mag je met één serial twee users aanmaken, die tegelijk mogen spelen.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:43:
Dit geldt dan (helaas) weer niet voor de uitbreidingen zoals Firestorm en Yuri's Revenge. Het gold trouwens ook niet voor Dune 2000, maar ik weet niet hoe het met Emperor zit (met 4 cd's).

Voor de ware fans is het trouwens misschien leuk om hem te pre-orderen in Amerika. Het kost je een bom duiten, maar je krijgt wel wat leuke bonusjes als speciale units voor multiplayer, en een speciale vlag die boven jouw HQ wappert als je online speelt. En nog wat bonus-materiaal. Ik weet dat je in NL tegenwoordig ook kunt pre-orderen, maar weet niet of je dan dezelfde extra's krijgt.
waar kun je die dan preoderen (in NL)? Ik zoek dit al een tijdje en vraag vaak rond, maar niemand kan me iets vertellen.

if broken it is, fix it you should

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47
elgringo schreef op 30 januari 2003 @ 10:21:
[...]

waar kun je die dan preoderen (in NL)? Ik zoek dit al een tijdje en vraag vaak rond, maar niemand kan me iets vertellen.
dynabyte, krijg je nog een collectors item ook :) (Je moet wel in een winkel pre-orderen)
Pagina: 1