Toon posts:

pcmia adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb en 32bit 10/100Mbps fast ethernet mobile network adapter van het merk edimax type :EP-4103DL ,het volgende..als ik wil uploaden op b.v en internet site,of via en netwerk met en andere cpu lukt het niet of gaat het super traag.ik heb de drivers geupload voor de card van edimax,maar het helpt niet ,ik heb ook op mijn instelingen gekeeken van mijn pcmia adapter.die staat overigens op 100 full mode?ik gebruik win xp en ik heb kabel modem,maar aan chello ligt het niet.
Wie weet en oplossing voor dit probleem 8)7 ...........thnxx _/-\o_

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat noem je heel traag? Via internet ligt dat waarschijnlijk aan het upload maximum van je provider (8/16/32kB/s?) en via het netwerk haalt mijn laptop met 100Mbit 3com kaartje ook maar maximaal 1MB/s ofzo :) Geen idee waar dat aan ligt, ding staat ook gewoon op 100Mbit full duplex ingesteld, misschien is het mijn laptop HD die niet sneller wil, of mijn P166MMX die niet sneller wil?

[ Voor 2% gewijzigd door Grrrrrene op 29-01-2003 01:00 . Reden: Chello snelheid, rest doorgestreept :) ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
mijn download snelheid van 5 megabyte is:949 Kbit/sec...ik probeerde ook de upload test te doen maar die lukt niet hij upload niks?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Hmm.. En deze was ook dubbel: fast ethernet card :)

Dit topic is gesloten.