Ik wilde op mijn systeem (na de installatie van mijn server) ook gentoo gaan plaatsen op mijn werkstation. Helaas na het opstarten van de cd en het uncompressen van de kernel loopt de pc zo vast als een huis. Ik dit probleem opgezocht in het forum van Gentoo, bleek reeds een bug gemeld te zijn met exact dezelfde problemen alleen dan met een Xeon. (bug: http://bugs.gentoo.org/show_bug.cgi?id=8708)
Ik heb mezelf in die thread geworsteld en eea uitgeprobeerd. Een nieuwe update van hun live cd, geheugen getest (nix mis mee), andere distro's geprobeerd, allerlei boot opties meegegeven aan de bootloader, helaas liepen ze allemaal zo vast als een huis.
Graag zou ik Linux (liefst gentoo) op mijn systeem hebben draaien, maar heeft iemand een idee hoe het wel moet?
Ik heb mezelf in die thread geworsteld en eea uitgeprobeerd. Een nieuwe update van hun live cd, geheugen getest (nix mis mee), andere distro's geprobeerd, allerlei boot opties meegegeven aan de bootloader, helaas liepen ze allemaal zo vast als een huis.
Graag zou ik Linux (liefst gentoo) op mijn systeem hebben draaien, maar heeft iemand een idee hoe het wel moet?