Toon posts:

[xp] systray programma's openen buiten systray om

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb soulseek aanstaan in m'n tray, maar explorer herstartte zichzelf opeens maar herplaatste de icoontjes in de systray niet. Dus slsk staat aan zonder in de systray te staan of ergens anders. Is er, behalve dus het gebruikelijke dubbelklikken op het icoontje, een andere manier om slsk aan te roepen? Opnieuw opstarten heeft geen zin. Ik wil het bestaande venster openen.

Verwijderd

Start > Programs > Soulseek?

Of je gaat naar de map van Soulseek en klikt soulseek.exe aan.

Of begrijp ik je nu verkeerd?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is, dat het opnieuw opstarten van slsk geen zin heeft want dan staat het programma 2x aan en de 2e wil niet connecten. Ik moet de oude hebben, want als ik niet alle failed downloads weer op retry zet voor het afsluiten, ben ik die kwijt. Dat is dus wat ik wil voorkomen. Dus móet ik het lopende programma openen om alle failed downloads te retryen, maar dat gaat niet want ik kan het programma niet meer vanuit de tray openen. Dus ik zoek naar een manier op het programma van buiten de tray aan te roepen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Je kan via taskmanager het proces enden, maar of ie dan de volgende keer nog snapt waar ie gebleven was met downloaden kan ik je niet met zekerheid vertellen, ik mis meestal 1 of 2 downloads als kazaa of mijn pc crashed.

edit:
niet goed gelezen over dat failen....

wat je nog wel *kan* proberen, is de files (*.dat ?? oid) kopieren naar een andere map, dan kan je altijd nog proberen of ie die ooit nog wil resumen.

[ Voor 33% gewijzigd door Prulleman op 29-01-2003 08:20 ]

Strava