[DVD-R]Problemen met That's write

Pagina: 1
Acties:

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
Nu het grote DRU500 topic dicht is dan maar zo:
Ik heb dus problemen met een DRU500 icm that's writes.
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat een film niet goed gefikt wordt door deze sony. Het beeld schokt en stoot vaak zo erg dat de speler vast slaat. Dit gebeurd ook op meerdere spelers.

Gewoon op nieuw fikken en dan is ie wel goed.

Wie heeft daar nog meer last van.

Kan het soms ook komen doordat dat de that's write officeel 1x zijn en ik ze met de sony op 2x fik.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Edit: op verzoek heropend :)

Zijn argument:
Iedereen loopt maar te roepen dat ze zonder problemen op 2x fikken met die that's write's ik wilde alleen maar peilen of er dus meer mensen hetzelfde probleem hebben als ik.

[ Voor 170% gewijzigd door BalusC op 29-01-2003 17:45 ]

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
schopje

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Euhmz ik heb met de That's Write/ Dru500 geen problemen (inmiddels zo'n 150 dvd's gebrand allemaal that's wite (el cheapo roeleert) en maar 5 (!) coasters (powerburn roeleert nog harder) waarvan 4 mijn eigen domme fout) dus ik durf wel te zeggen dat ze het aardig doen. Mijn vraag aan jou is daarom of je andere processen hebt draaien terwijl je brand (ik sluit bijna alles af als ik dvd's brand). Wat voor software gebruik je? (tip: Nero 5.5.9.17 NIET hoger).

Ik denk dus zelf dat het niet aan de schijfjes ligt (tenzij je andere ook hebt geprobeerd en daar nooit het probleem mee hebt gehad). Aan de andere kant kan ik ook veel geluk hebben ;) Iets meer info en misschien word het probleem dan wat duidelijker.