UPDATE: Zijn er vrijwilligers die willen kijken hoever ze het voltage van hun xp palomino (Tbred ook best) kunnen verlagen??? Maar dan wel stabiel @ full load!
Tussen het leren van mijn schoolexamens door ben ik bij wijze van ontspanning wat aan het tweaken. Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe koeler voor mijn XP1800: een Zalman 6000cu.
Tijd om mijn mobo+proc eens even uit te testen. Processor is nog gelocked, dus alleen fsb tweaking geprobeerd. 150 FSB @ 1,83 volt is mobo's max (geen voltmod
)
Oké, niet geweldig, maar toch 1725 mhz met een palomino (AGOIA)
De temperatuur bood wel perspectief: 35 graadjes idle/38 stressed.
Dan voor de gein even kijken hoe koud ik de proc kan krijgen.
Het resultaat:

en V-core op 1,58...

Misschien kan het voltage nog wel lager, tot nu toe nog geen enkele vastloper gehad. Ik had trouwens niet gedacht dat mn AOpen zo stabiel zou zijn
Tot zover de berichtgeving vanuit Voorschoten, voor specs zie sig of anders: System Specs
Tussen het leren van mijn schoolexamens door ben ik bij wijze van ontspanning wat aan het tweaken. Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe koeler voor mijn XP1800: een Zalman 6000cu.
Tijd om mijn mobo+proc eens even uit te testen. Processor is nog gelocked, dus alleen fsb tweaking geprobeerd. 150 FSB @ 1,83 volt is mobo's max (geen voltmod
Oké, niet geweldig, maar toch 1725 mhz met een palomino (AGOIA)
Dan voor de gein even kijken hoe koud ik de proc kan krijgen.
Het resultaat:
en V-core op 1,58...

Misschien kan het voltage nog wel lager, tot nu toe nog geen enkele vastloper gehad. Ik had trouwens niet gedacht dat mn AOpen zo stabiel zou zijn
Tot zover de berichtgeving vanuit Voorschoten, voor specs zie sig of anders: System Specs
[ Voor 13% gewijzigd door Tweeke op 29-01-2003 18:14 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw