Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
btw: lees Begroeting onder posts & replies eens
Edit: mmm kan eik geen combo vinden. Alleen mitsumi en plextor drives, maar die lezen geen DVD.
[ Voor 29% gewijzigd door DJSmiley op 28-01-2003 23:28 ]
Een andere mogelijkheid is om de MR technologie gewoon te vergeten en daartoe 3rd party software te installeren zoals DirectCD of de interne brandprogramma van WinXP
Is geen plextor maar kost dan ook slechts een +/- EUR 100 in Duitsland (alternate of zo). Geen idee wat die hier kost.
[ Voor 18% gewijzigd door Angels2 op 29-01-2003 10:30 ]
Had zelf nog de LGE GCC-4480B gevonden, daar staat wel letterlijk bij dat ie MR ondersteund. Kost rond de 125 euro. Deze speler lijkt me trouwens iets beter dan de Philips, of heb ik dat verkeerd?
Reden dat ik combi speler wil is eigenlijk meer een soort bevlieging. Heb beide nog niet, en leek me misschien goedkoper om ze in een koop te doen. Vooralsnog lijkt het echter dat een combi even duur is als beide spelers afzonderlijk.
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
is het ook voor je levensduur van je drive beter.
De levensduur wordt op gegeven in draai uren.
met een combi drive gebruik je voor alle functies de zelfde drive.
Dat "verkort" de levensduur (Weet niet hoeveel jij dvd's leest en cd's brand? )
vor een gescheiden drive kan je langer met bijde werken omdat
je brander niet meer doet dan alleen maar branden
en je dvd alleen maar lezen van dvd+cd
Die zogenaamde MTBF haal je vaak niet....SimplyMe schreef op 29 januari 2003 @ 11:16:
Naast dat je cd >cd kan kopiereen
is het ook voor je levensduur van je drive beter.
De levensduur wordt op gegeven in draai uren.
met een combi drive gebruik je voor alle functies de zelfde drive.
Dat "verkort" de levensduur (Weet niet hoeveel jij dvd's leest en cd's brand? )
vor een gescheiden drive kan je langer met bijde werken omdat
je brander niet meer doet dan alleen maar branden
en je dvd alleen maar lezen van dvd+cd
die hebben 9 van de 10 keer een grootte van 50.000+ reken dat maar eens terug (>2000 dagen continue gebruik). Alsof een beetje computer gebruiker zolang met zo'n apparaat doet
[ Voor 5% gewijzigd door BlaTieBla op 29-01-2003 11:26 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Angels2 schreef op 29 januari 2003 @ 10:29:
Bijvoorbeeld de Philips RWDV3212. Leest DVDs, schrijft maximaal met 32x en heeft Mount Rainier aan boord (zie het EasyWrite kringeltje op het frontje).
Is geen plextor maar kost dan ook slechts een +/- EUR 100 in Duitsland (alternate of zo). Geen idee wat die hier kost.
Klopt, ik heb het ding toevallig ook
Was overigens gewoon 99 euro bij de mycom dacht ik..
(alleen is daar nu een of andere actie dat je er een Marco Borsato dvd bij krijgt, en dan is het ding opeens 110 euro).
En ook al is het een philips, tot nog toe werkt het ding perfect
BTW, een reden om een combi-drive te kopen kan bijv. een flex-atx kastje zijn met maar 1 5.25" drive-bay
[ Voor 8% gewijzigd door Twynn op 29-01-2003 11:36 ]
...
Onhandig trouwens dat ze MR verkopen onder de naam EasyWrite..
...
Tja, Mount Rainier bekt moeilijker dan EasyWrite.
MR is mee door Philips uitgevonden.
Waarom alles in 1 drive: weinig plaats in de kast (kabels of ruimte), goedkoper dan 2 drives, verschillende OEM's willen slechts 1 drive en willen tegelijk van de floppy af,...
Persoonlijk heb ik de boel ook liever gescheiden, maar als het er nu eenmaal extra inzit, ga je niet moeilijk doen. Deze zit nu in mijn werkPC. In m'n kopieerPC heb ik een DVDRW228 met een 8x en 2x CDRW zitten (Lekker contrast...).
[ Voor 45% gewijzigd door Angels2 op 29-01-2003 13:22 ]
Samsung is aanmerkelijk goedkoper dan de Philips (100) en de LGe (125), maar hoe zit het met de kwaliteit van dit apparaat?
kGa voor de Philips RWDV3210K dus denk ik..