Toon posts:

Routerset Kobishi kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag. Ik zag van het weekend een routerset van Kobishi in het krantje van de Mediamarkt staan. Je krijgt dan een 4 poort router, 2 PCI netwerkkaarten en 2x 7,5 meter netwerkkabel voor 80 euro. Is dit het geld waard of niet? Zowel de prijs/kwaliteitverhouding als het gebruiksgemak. Ik ben namelijk niet zo'n "wizz kid" op de computer. :)

Ben namelijk al een tijdje aan het kijken of ik mn internetverbinding kan delen en via een router lijkt me dit het handigst. Een router van Linksys lijkt me ook wel goed, maar daar komen dan weer een netwerkkaart en wat kabeltjes bij. Dus dat kost iets van 120 euro.

Graag jullie reacties/meningen. Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:46 ]

Verwijderd

Hmm, ik had ooit een netwerkkaartje van Kobishi gekocht. Die was heel snel dood. Hopelijk eenmalig iets, maar doet wel bij mij het vermoeden opwekken dat Kobishi een soort Trust/Medion is: een crappy-ass huismerk.

Sowieso moet je dat soort spul niet bij Mediamarkt kopen man. Veelste duur.
Neem dan eerder een SweeX-homelan pakket ofzo. Dat merk (ondank ook cheapo) vertrouw ik meer.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

* Red heeft hem vorige week gehaald en ben er erg over te spreken....

It suits my needs...

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:43

MaNdM

1000-dingen-doekje

* MaNdM heeft alles van Sitecom

Ik ben toch niet zo te porren voor dat soort merken, nu is Sitecom niet top of the bill dat weet ik ook wel, maar zeker toch beter dan SweeX en Kobishi

Wijze woorden:

Goedkoop is duurkoop

To be determined...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 22:43:
Ik heb even een vraag. Ik zag van het weekend een routerset van Kobishi in het krantje van de Mediamarkt staan. Je krijgt dan een 4 poort router, 2 PCI netwerkkaarten en 2x 7,5 meter netwerkkabel voor 80 euro. Is dit het geld waard of niet? Zowel de prijs/kwaliteitverhouding als het gebruiksgemak. Ik ben namelijk niet zo'n "wizz kid" op de computer. :)

Ben namelijk al een tijdje aan het kijken of ik mn internetverbinding kan delen en via een router lijkt me dit het handigst. Een router van Linksys lijkt me ook wel goed, maar daar komen dan weer een netwerkkaart en wat kabeltjes bij. Dus dat kost iets van 120 euro.

Graag jullie reacties/meningen. Alvast bedankt.
Ik heb dit setje bij megapool gekocht voor €49,= en bij mij werkt het ineen keer prima