[VIGOR] pb na firmware upgrade.

Pagina: 1
Acties:

• Klapperboom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 19:37
Ik heb een Draytek Vigoe 2200E ik heb zojuidt de firmware ge-upgraded naar 2.3.1 via de router tool, nu blijven continue de 2 linkse lampjes knipperen,:
ACT en de 1e snelheidsindicatie LED. ik kan hem dus ook niet meer benaderen via telnet..

Wat moet ik doen HELP !!!!!!!!!

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
router aansluiten op pc met tijdelijk een vast ipaddress en dan opnieuw de goeie firmware flashen.

Hierna resetten en kijken, werkte bij mij ook nadat ik perongeluk firmware van een 2300 ofzo geflashed had. |:(

Volgens mijn importeur is de router niet stuk te krijgen met flashen.

Ik hier werkt alles weer na het flashen van 2.3.1 met de .rst file en nieuwste Firmware flash tool.

btw zorg ervoor dat je ook werkelijk fw 2.3.1 voor 2200E hebt, als je de verkeerde hebt zal het flash programma ook gaan zeuren over incorrecte filename.

[ Voor 17% gewijzigd door Sanchezzz op 28-01-2003 22:22 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
> NT

• Klapperboom
hoe dan, ik kan de router nu niet meer benaderen, zelf als mijn eigen ip adres 192.168.1.2 is....

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 16:07
Met de nieuwe firmware update utility kun je als ik het goed heb de router op zoeken en deze laat dan het mac adres zien van de router.

Ik heb hetzelfde gehad en had er ook weinig vertrouwen in totdat ik na uitleg van m'n leverancier de nieuwe firmware samen met het firmware update Utitlity 4.1.2 probeerde en het werkte. _/-\o_

Wat wel belangrijk is dat het link lampje voor bijvoorbeeld poort 1 brand als je hier de utp kabel in zit.
Dit was bij mij in eerste instantie niet het geval doordat ik een kapotte kabel gebruikte |:( 8)7

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:34
Je kan de router als het goed is resetten naar de originele firmware door met een pen of een ander stukje metaal op het reset knopje te drukken op de router zelf (naast de poweraansluiting) :Y)

• Klapperboom
ik hen dus een link van mijn eigen pc op de router en nog steed 2 flikkerende ledjes, ik kan deze router dus totaal niet benaderen, ook het reset knopje werkt niet. op de site van draytek staat - stroom eraf, knopje indrukken en ingedrukt houden, stroom erop, na 2 seconden reset knopje loslaten, maar er gebeurt totsaal niets alleen die 2 ledjes die knipperen.
Pagina: 1