Toon posts:

MF 6 poll ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het al in een andere topic ergens gezien maar ik vind dat er in het vervolg eerst een poll moet komen voordat er weer een MF georganiseerd word, want ik ben het er persoonlijk niet mee eens dat er weer een MF georganiseerd word.

graag reacties ook van adm. graag

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Je mag wel voor stemmen, maar niet tegen.

je kunt niet tegen stemmen. want om andere ervan te weerhouden om een megaflush te houden, zou niet echt democratisch zijn.

maak hier maar een poll van wie wel en wie niet mee doet...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
die is er dus al (eigenlijk te laat) je kunt em vinden bij de DPC hitparade van vandaag op t.net

ik bedoel eigenlijk een poll vooraf of er uberhaubt een nieuwe MF moet komen

Verwijderd

Wat zit je nou moeilijk te doen? Doe je toch lekker niet mee met de MegaFlush...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
dredge: nu doe je toch precies hetzelfde: jij wilt eerst een poll voor we als team iets doen.... dus jij maakt ook een besluit voor het team :)

Maar we zijn bezig om enige organisatie achter DPC te krijgen, waarbij alle leden inspraak hebben, dus ook jij.

Maar daar komt later meer over.

Greetinx [eNeRGy]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt voor jezelf pollen door je blokjes niet naar een proxy te sturen die spaart voor een flush.

• Banaan
  • Laatst online: 19-05 12:27
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan Femme.. ik heb een flink aantal koeien draaien en die flushen allemaal naar de proxy van Wildhagen. Ik wil eigenlijk niet meedoen met de MF, omdat:
- het is niet meer nodig, we staan vaak genoeg op nr. 1 (ja ik weet het, de afgelopen tijd onwaarschijnlijk veel door verschillende mini-flushes, maar we kunnen iig wel elke week min. 2 dagen op nr. 1 staan)
- ik las ergens het argument dat het leuker was voor de stats-verslaafden. Nouw.. dat ben ik zelf dus ook, maar of m'n stats over een week of over 3 maanden gaan maakt me ook niks uit..

Je hebt natuurlijk altijd de keus om niet te flushen naar een proxy, maar dat zou inhouden dat ik 25 pc's moet gaan aflopen en de instellingen moet gaan veranderen. Ook niet echt makkelijk he? En ik neem aan dat ik vast niet de enige ben.

En energy, wat jij zegt over dregde is natuurlijk onzin.. :)
Dredge geeft gewoon zijn mening dat hij vindt dat er eerst een poll moet komen (want DPC is vrij democratisch ingesteld (mag ik aannemen?)), terwijl jullie gewoon met zn 6en (dacht ik) besloten hebben voor het hele team om een MF te houden. En dat is nou niet echt democratisch he? ;)

Je ziet trouwens in de poll op t.net dat de meerderheid tegen een MF is.. als dat zo blijft houdt dat dan in dat de MF niet doorgaat?

Verwijderd

Mo-Bees ziet het nut wel van Mageflushes maar die kan je ook afspreken met mensen die al bij een bepaalt sub-team zitten. En die dan van te voren weten dat ze eigenlijk alleen maar sparen voor megaflushes die er gaan komen.

misschien moet je wel het sub-team [DUTCH POWER COWS] megaflush starten dan weet iedereen waar hij aan toe is.

mensen die hun koeien op proxy servers flushen doen dat meestal voor de stats en niet omdat ze willen megaflushen.

maarja ik denk niet dat de megaflush wordt afgeblazen gezien het werk wat er al in is gestoken. (goed voorbereid trouwens)

Mo-Bees blijft gewoon gestaag grazen voor DPC!

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

niet moeilijk doen! gewoon kiezen of je zelf wil meedoen! en zo niet, dan niet.. je mag andere niet weerhouden om te gaan sparen!

Verwijderd

Ik denk dat de proxybeheerders zo langzamerhand maar een disclaimer moeten gaan gebruiken.

Voorbeeld:
Met flushen op proxy 'naam' gaat u automatisch akkoord het flushgedrag van deze proxy (Dat houdt in dat de proxybeheerder het recht behoudt te gaan sparen wanneer de DPC organisatie dit nodig acht). Daarnaast is de proxybeheerder niet verantwoordelijk voor eventuele verdwenen blokken of andere schade aan uw eigendommen bij het gebruik van deze proxy.

;)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Misschien moeten we DPC over een paar maanden maar opsplitsen. Een deel die wel flusht, en een deel die niet flusht.

zouden er dan 2 DPC's in de Daily's staan?

;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
dredge: nu doe je toch precies hetzelfde: jij wilt eerst een poll voor we als team iets doen.... dus jij maakt ook een besluit voor het team

niet dus ik start een topic om te kijken wat de rest er van vind en ik zei dus dat ik persoonlijk er niet mee eens ben, persoonlijk is dus niet heel DPC

owja en Banaan is volgensmij de enige die mijn post begrijpt :) (no offence tegen de rest btw)

Verwijderd

Dredge heeft gelijk. Voor de mensen die nooit op irc komen komen de plannen voor MF6 totaal onverwacht. Tis begrijpelijk dat iedereen inspraak wil hebben. We zijn tenslotte een team en als anderen beslissen voor anderen ligt dat meestal niet zo goed bij die mensen waarvoor beslist wordt.
De mensen met veel pc's en die flushen naar een proxy zullen het best kut vinden.
No offence to anybody.
Tis gewoon heel simpel: Iedereen die het nieuws pas op got of tweakers zag en niet mee wil doen voelt zich best genaait denk.

• valkenier
  • Laatst online: 09:24
Ben het eens met Dredge, als je toch al steeds op nr 1 staat, doe je je zelf tekort door nu weer blokje "achter" te houden, zodat je nu plaatsen zakt om straks weer op 1 te komen. Klinkt niet erg logisch, wel?

En ik vind ook dat zelf beslissen of je wel of niet spaart niet genoeg is. We maken die eerste plaats nu met z'n allen, maar daar hebben we dan ook wel iedereen voor nodig. Jammer dat mensen juist nu weer gaan sparen.
Pagina: 1