Dat is makkelijker gezegd dan gedaan Femme.. ik heb een flink aantal koeien draaien en die flushen allemaal naar de proxy van Wildhagen. Ik wil eigenlijk niet meedoen met de MF, omdat:
- het is niet meer nodig, we staan vaak genoeg op nr. 1 (ja ik weet het, de afgelopen tijd onwaarschijnlijk veel door verschillende mini-flushes, maar we kunnen iig wel elke week min. 2 dagen op nr. 1 staan)
- ik las ergens het argument dat het leuker was voor de stats-verslaafden. Nouw.. dat ben ik zelf dus ook, maar of m'n stats over een week of over 3 maanden gaan maakt me ook niks uit..
Je hebt natuurlijk altijd de keus om niet te flushen naar een proxy, maar dat zou inhouden dat ik 25 pc's moet gaan aflopen en de instellingen moet gaan veranderen. Ook niet echt makkelijk he? En ik neem aan dat ik vast niet de enige ben.
En energy, wat jij zegt over dregde is natuurlijk onzin..

Dredge geeft gewoon zijn mening dat hij vindt dat er eerst een poll moet komen (want DPC is vrij democratisch ingesteld (mag ik aannemen?)), terwijl jullie gewoon met zn 6en (dacht ik) besloten hebben voor het hele team om een MF te houden. En dat is nou niet echt democratisch he?
Je ziet trouwens in de poll op t.net dat de meerderheid tegen een MF is.. als dat zo blijft houdt dat dan in dat de MF niet doorgaat?