na ongeveer een week te hebben gegoogled en ongeveer 300 got topics gelezen te hebben zit ik nog steeds met mijn probleem en ms kan een van jullie me helpen
ik heb een ir receiver gebakken via dit schema

hij doet het....althans....dat weet ik iig.....
ik krijg met serial watcher gewoon code en heb dus nu winlirc geinstalld en zet hem op com 2.... alles flex... ik probeer raw code uit.... werkt ook
dus ik denk nu ga ik hem learnen want ik kan de config file niet vinden voor mijn ab
namelijk een samsung ding van een stereo torentje
maar als ik wil gaan learnen en op een knop moet drukken geeft hij geen reactie
en ik snap er geen hout van waarom geeft hij in hetzelfde programma wel aan dat hij code ontvangt maar als ik wil gaan learnen doet hij compleet niets ik krijg na verloop van tijd dat hij geen signaal ontvangt
wie kan me hier mee helpen ik kom hier gewoon niet mee verder
ps hij doet dit bij alle ab's in huis = verschillende merken/types
ik heb een ir receiver gebakken via dit schema

hij doet het....althans....dat weet ik iig.....
ik krijg met serial watcher gewoon code en heb dus nu winlirc geinstalld en zet hem op com 2.... alles flex... ik probeer raw code uit.... werkt ook
dus ik denk nu ga ik hem learnen want ik kan de config file niet vinden voor mijn ab
namelijk een samsung ding van een stereo torentje
maar als ik wil gaan learnen en op een knop moet drukken geeft hij geen reactie
en ik snap er geen hout van waarom geeft hij in hetzelfde programma wel aan dat hij code ontvangt maar als ik wil gaan learnen doet hij compleet niets ik krijg na verloop van tijd dat hij geen signaal ontvangt
wie kan me hier mee helpen ik kom hier gewoon niet mee verder
ps hij doet dit bij alle ab's in huis = verschillende merken/types