Maakt AOpen klote writers of ligt het aan mij?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb bij de HCC vorig jaar een AOpen CRW9440 gekocht (4x4x20), die ging na een aantal maanden verrot. Ik kreeg heel snel een nieuwe opgestuurd door Barlage (nix te klagen dus), maar nu lijkt mijn vervangende writer (een AOpen CRW 9624) het ook al weer te hebben begeven (als je meer dan 105 MB brand geeft elk brandprogramma een write error, hij kan een bepaald stuk op een willekeurige CD NIET lezen)..
Het lijkt er dus op dat deze ook al verrot is... Is AOpen dan zo slecht?
Ik doe in ieder geval niets fout, ik brand af en toe een CD-R, af en toe een CD_RW'tje ..geen extreem gebruik ofzo...
Weet iemand meer over AOPen writers en misschien ook meer over hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen?

Verwijderd

de cd-rom spelers zijn de beste

Maar voor writers is Plextor het beste

• Glacier
  • Niet online
euh...als ik barstte van het geld zou ik een Plextor nemen...maar ik barst niet van het geld... :(

Verwijderd

Ik ook niet
heb zelf een HP 8100

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
A-open staat niet bekend voor slechte/goede Writers maar je kan beter een plex hebben

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Verwijderd

Jeetje altijd dat gezeur weer van die plextor secte. Kunnen jullie NOOIT eens met iets fatsoenlijks komen?? Hij VRAAGT helemaal niet naar jullie commentaar!!
Kolere wat wordt ik moe van jullie etters.

Aopen zou goed moeten zijn, in ieder geval goed genoeg. Persoonlijk ben ik niet zo kapot van Aopen. Beetje middeklasse spul. Maar ongeacht mijn mening behoort je writer het langer te doen dan jij aangeeft. Tenzij je zelf dat ding gemold hebt maar daar gaan we even niet van uit.

Aopen heeft geen eigen writer afdeling en ik weet niet zo een twee drie waar ze hun writers inkopen. Als ze hun materiaal bij philips inkopen dan vrees ik het ergste. Omdat daar wel heel veel foute dingen over te lezen zijn (behalve de laatste serie, het lijkt dat philips zich gaat beteren).

4x 4x 20 klinkt in ieder geval als een philips. Dat is geen sony/hp snelheid. yamaha werkt meer met 16x en 24x als leessnelheden 4x 4x 16x enzo.

Geen idee. Misschien dat iemand anders kan helpen?? aub geen gasten met een plextor tattoe op hun voorhoofd meer..

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 22:32 schreef jordyb het volgende:
de cd-rom spelers zijn de beste

Maar voor writers is Plextor het beste[/quote]AOpen is zeker niet "de beste" en ook niet "de betere", gewoon zwaar k*t(spreek uit ervaring).

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:04

ken

had een aopen brander gehad
was zwaar kl*t*
nu een plextor en die is :)

zoals iedereen zegt plextor is the best
voor branders dan

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Probeer je geld terug te krijgen en spaar nog even door.

Verwijderd

ik heb nou een jaar een Ricoh fikker (aopen koopt zijn writers bij ricoh)

eerst was deze 4 speed, nu door vervaning van firmware 6 speed

heb er nu ruim 2000 cd'tjes mee gefikt, en de enige die er als onderzetter uitkwamen waren mijn eigen schuld ;) (ja, ik ben nogal fanatiek, ut kost was aan cd's, dat wil je niet weten :) )

maar bij mij doettie ut uitstekend,

oh ja, ik ben onder het fikken altijd met andere dingen bezig

me volgende writer zou zo een ricoh (of aopen ofzo) worden.
mijn vader heeft een plextor 12 speed en ik merk behalve burnproof geen enkel verschil.........

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:13
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 00:05 schreef Cbd het volgende:
Jeetje altijd dat gezeur weer van die plextor secte. Kunnen jullie NOOIT eens met iets fatsoenlijks komen?? Hij VRAAGT helemaal niet naar jullie commentaar!!
Kolere wat wordt ik moe van jullie etters.[/quote]Plextor rulezzz ;)

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50
heb hier ook een Aopen 6*4*24 en volgens mij zijn deze writers dezelfde als die van Ricoh. Heb namelijk een keer gelasht en toen kreeg ik te zien dat het een ricoh writes was:) Maar verder geen problemen, brand niet al te veel.

Handtekening

• Glacier
  • Niet online
OK...AOpen is inderdaad Ricoh...ik heb hem uiteraard niet zelf gemold...
Ik heb nog een week garantie, hoeveel kost een Plextor die in ieder geval op 4x kan (re)writen?
Kan ik die lui vragen om ander merk...dit schiet namelijk niet echt op...
Pagina: 1