FAQ search werk?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 10:11

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Topicstarter
Fewture zegt mij dat mijn post ( A7N266-C + XP1700+ TBred-B ) op slot gezet en hij zette er volgende reden bij:
Je zou de bios kunnen updaten, je handleiding lezen (serieus!) en zoeken naar wat anderen halen met dit bord. De jumper waar Jupiler het over heeft is ook een hele goede! (vandaar de handleiding)
Nu had ik de handleiding natuurlijk al gelezen en was mijn mobo al heel lang op jumperless ingesteld.

Fewture voegde dan nog even het volgende toe:
Deze moet helaas dicht omdat het faq en search werk is
OK, maar ik heb niets of niemand gevonden (noch op GoT, noch op Google (of Copernic, ...), noch op nForcers' HQ, ...) die mij kon helpen... Die zoektocht had ik trouwens ook al gedaan vóór ik die post plaatste hier op GoT. Anyway, ik bleef natuurlijk zoeken, maar tot nog toe heb ik nog steeds niemand gevonden die mij kon helpen of die hetzelfde probleem was tegengekomen.

Dus vandaag heb ik opnieuw een topic gestart ( apa in "ASUS A7N266-C en XP 1700+ TBred-B" ) waarin ik duidelijk zette dat ik nog steeds geen uitleg gevonden heb en dat ik nog een aantal zaken geprobeerd had. Alweer deed Fewture er een slot op... met een verwijzing naar mijn vorige topic en dat het niet gebruikelijk is om een nieuwe topic te starten over hetzelfde. Was ik natuurlijk niet van plan, maar posten in een gesloten topic gaat niet. En aangezien ik geen gelijkaardige topic vond, kon ik toch niets anders doen...

... ben ik verkeerd? Please explain me. Ben dus niet boos ofwat, maar wil weten wat ik moet doen om een antwoord te vinden...

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

heb je een email client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 10:11

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Topicstarter
Euh... Jep... apa@pandora.be ... But I don't get your point? Moet ik Fewture persoonlijk contacteren?

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja zulke persoonlijke dingen doen we niet via het forum, mede omdat ongeveer 95% van dit soort topics toch onterecht is. Als jij gewoon op deze rustige normale toon een mail stuurt, kan je erover praten :)

Je mag trouwens best van me weten dat ik je beginpost eigenlijk wel prima vind...

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 28-01-2003 21:43 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.