Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Maar er staat me echt heel vaag iets bij dat ik het nieuwe toestel zou krijgen. Maar ik weet het niet zeker, dus daarom vraag ik het hier aangezien er misschien wel iemand van gehoord zou hebben.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
zou op www.kpn.com www.primafoon.nl moeten staan als het een echte actie is.. maar het kan ook een actie zijn die alleen voor abo houders isDraven schreef op 28 January 2003 @ 21:38:
Is er trouwens misschien nog een site waar wat meer info staat over deze actie? Zodat ik hem nog eens op me gemak kan doorlezen?
Volgens mij is het een actie voor abbo houders._MaLa_ schreef op 28 January 2003 @ 21:47:
[...]
zou op www.kpn.com www.primafoon.nl moeten staan als het een echte actie is.. maar het kan ook een actie zijn die alleen voor abo houders is
ik weet dat allemaal omdat ik op die afdeling zit
Maar dan denk ik dat ik het ga doen. Me broer wil de telefoon die ik nu heb wel kopen, dus dan maak ik nog winst erop ook
[ Voor 5% gewijzigd door Draven op 28-01-2003 22:09 ]
Dit topic is gesloten.
![]()