Toon posts:

Wat kan ik het beste aanschaffen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal

Ik wou graag een mooie pc kopen.Ik wil graag een pentium 4 3.06 gig aanschaffen maar ik weet niet welke moederbord het best erbij past ASUS zou ik graag willen maar welke ook zou ik willen weten welk geheugen nou echt het snellst is voor deze processor Rimm of DDR 333 ??? ook ga ik hem watercoolen maardaar heb ik geen verderen hulp bij nodig kunnen jullie aub mij helpen ik wil namelijk een goede pc hebben een ati radeoon 9700 pro extreme heb ik al aangeschaft mooi kaartje btw ;P later en alvast bedankt. >:)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Hallo en welkom op GoT,

Allereerst zijn er een aantal zaken die je gelezen móet hebben , voor je hier (waar dan ook en bij welke afdeling dan ook)
een topic opent.
Zo zijn er bijvoorbeeld de De Forum FAQ's .
En zo is er ook de LEZEN eer je hier een topic opent!

Lees deze eerst eens door en bezoek ook de links naar andere faq's, doe dit op je gemak want het is
inderdaad wel veel, bedenk je wel dat je beter geholpen wordt als je je aan deze faq houdt!

En niet te vergeten gebruik de search .

Zo blijft het voor iedereen duidelijk en heb je met je vraag het meeste kans van slagen.

:) succes alvast .

offtopic:
Ow enne , zou je je profiel iets of wat aan kunnen passen? is niet echt vriendelijk te noemen

[ Voor 19% gewijzigd door JdM op 28-01-2003 20:58 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Duidelijker dan Radian kan ik het niet verwoorden :)

Nog één linkje: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---

Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.