Ik snap er dus helemaal nix meer van. Ik heb dus Fast-Adsl van XS4all en een Alcatel ST510i me lijntje verdeeld. Me ip van me 1e comp is 10.0.0.150 en me 2e comp is 10.0.0.151. Zo is het altijd... Maar nu wil ik dus op me 2e comp en soms op me 1e comp een Q3 server alleen dan moet je 1 poort op 2ip mappen. Kan mijn router dat niet?? Want zodra ik dit doe geeft die een fout aan 
Mar wat nu eigenlijk me probleem is. Me Q3 server werkte wel op me 1 comp maar niet op me 2e computer. Ik denk, ik verwijderen ff die portmap sjitje en voeg hem nog eens toe... en jah hoor nu doet die het op me 1e comp ook niet meer
Ook werkte me MSN en ICQ eerst helemaal niet, toen heb ik de poortengemapped en icq/msn goed ingesteld en nog deden ze het niet. En nu ineens doen ze het wel na 2 dagen terwijl ik nix verander heb
Ik vind het maar een vage router. Kan iemand mij btje uitleg geven. Kan ik poort 27960 op 2 ip's mappen ofniet?? Zo ja hoe... Ja ik heb de poortmap fak gelezen en gesearched enzo maar wil niet werken...
Mar wat nu eigenlijk me probleem is. Me Q3 server werkte wel op me 1 comp maar niet op me 2e computer. Ik denk, ik verwijderen ff die portmap sjitje en voeg hem nog eens toe... en jah hoor nu doet die het op me 1e comp ook niet meer
Ook werkte me MSN en ICQ eerst helemaal niet, toen heb ik de poortengemapped en icq/msn goed ingesteld en nog deden ze het niet. En nu ineens doen ze het wel na 2 dagen terwijl ik nix verander heb