[Audigy 2] Installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb vorige week een nieuwe PC gekocht.

De Specs
- P4 3.06
- Asus P4B533-E bios 1011 (audio onboard is uit)
- 512 MB

Op deze PC wil ik graag weer mijn Audigy 2 kaart installeren.
Maar de installatie hier loopt niet helemaal zoals verwacht.

1. Bij het opstarten van XP Prof NL, gaaft XP al aan dat er nieuwe hardware is aangetroffen. In de handleiding van de kaart staat dat je deze melding moet annuleren en vervolgens het programmatje \ctrun\start.exe op de CD-Rom moet uitvoeren.

2. In dit installatie menu moet je de juist instellingen geven, verder geen probleem.

3. De balk die aangeeft hoever de installatie is gevordert gaat helemaal naar de 100%. En uiteraard vraag XP of hij even opnieuw mag opstarten.

4. Nu XP opnieuw is opgestart zegd hij weer dat hij nieuwe hardware heeft gevonden. Ik heb dit maal niet op annuleren gedrukt, maar het de drivers op de CD-Rom geselectreerd.

5. Na het copyeren van enkele bestand krijg ik het volgende scherm

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/andre.nauta/foutaudigy2.jpg

Dit probleem heb ik al eens eerder gehad, althans dan met een andere foutmelding.
Zie hiervoor:Audigy 2 Player installatie probleem

Ik heb uiteraard weer geprobeert om in RegEdit de rechten te veranderen (wat de oplossing was bij mij vorige probleem), maar deze keer help het NIET meer!

Ik heb nu echt geen idee meer waar ik moet zoeken... en hoe ik weer geluid uit die kaart kan krijgen...

Verwijderd

Begin eens met je kaart een PCI-slot op te schuiven.

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 20:51:
Begin eens met je kaart een PCI-slot op te schuiven.
Uiteraard heb ik die dingen allemaal al gedaan. Zoals ik dat ook geschreven hab ik mijn vorige post.

Had ik beter even kunnen vermelden idd.