Ik heb een pc'tje met een tv-out videokaart. Nu kan ik daarmee perfect beeld krijgen op mijn tv, dit alles goed en aardig, maar nu het probleem.
Zodra ik een filmpje opstart (divx/vcd) op mijn pc, en die via mijn tv-out op mijn tv kijk, doet ie het goed, maar als ik dit beeld op full-screen zet, krijg ik een beetje verschoven beeld, alsof de verschilldende layers niet recht over elkaar heen liggen, ook wel streperig beeld te noemen. Het vreemde hieraan is dat als ik een dvd op mijn tv (via de tv-out van de pc) bekijk dat ik er daar dan geen last van heb.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Andere afspeelprogramma voor videobestanden (WindowsMediaPlayer, Winamp, PowerDVD, DIVX Player)
- Andere drivers voor mijn videokaart (GeForce 4 ti4600)
- Andere Divx, Vvid, etc codecs geinstalleerd
- Andere instellingen van tv-out
Maar niets hielp, heeft iemand enige idee?
Zodra ik een filmpje opstart (divx/vcd) op mijn pc, en die via mijn tv-out op mijn tv kijk, doet ie het goed, maar als ik dit beeld op full-screen zet, krijg ik een beetje verschoven beeld, alsof de verschilldende layers niet recht over elkaar heen liggen, ook wel streperig beeld te noemen. Het vreemde hieraan is dat als ik een dvd op mijn tv (via de tv-out van de pc) bekijk dat ik er daar dan geen last van heb.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Andere afspeelprogramma voor videobestanden (WindowsMediaPlayer, Winamp, PowerDVD, DIVX Player)
- Andere drivers voor mijn videokaart (GeForce 4 ti4600)
- Andere Divx, Vvid, etc codecs geinstalleerd
- Andere instellingen van tv-out
Maar niets hielp, heeft iemand enige idee?