Als ik WindowsXP-Pro opstart krijg ik vlak voor het "Welcome" scherm zwart beeld en gaat mijn monitor uit. Als ik mijn PC dan uit zet kom ik met de eerst volgende boot bij het keuze menu voor "Save mode" etc. Ik heb nu in save mode, de videokaart uitgeschakelt en draai dus xp zonder drivers. Deze problemen heb ik met de GF4 MX440 en GF2 MX 400 op WIN-XP Pro.
ik heb nu een nieuwe mobo en proc, maar heb het probleem nog steeds. Vandaag dacht ik dus ff dat het aan de monitor lag, maar sloot een andere systeem aan deze monitor en dit systeem op een andere monitor, maar het mocht niet baten.
Ik draai nu dus de GF4 MX440 met optie in het hardware uitgeschakelt.
Ik heb meerdere malen win-xp erop gezet, maar telkes nadat de nvidia of de meegeleverde drivers instaleer en dat reboot, wordt het beeld zwart vlak voor het welkoms scherm.
wie weet het probleem? zou het aan mijn win xp liggen?
ik heb nu een nieuwe mobo en proc, maar heb het probleem nog steeds. Vandaag dacht ik dus ff dat het aan de monitor lag, maar sloot een andere systeem aan deze monitor en dit systeem op een andere monitor, maar het mocht niet baten.
Ik draai nu dus de GF4 MX440 met optie in het hardware uitgeschakelt.
Ik heb meerdere malen win-xp erop gezet, maar telkes nadat de nvidia of de meegeleverde drivers instaleer en dat reboot, wordt het beeld zwart vlak voor het welkoms scherm.
wie weet het probleem? zou het aan mijn win xp liggen?
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |